Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 15 av 15 1 2 13 14 15

Hva har du GJORT i dag?

Re: Hva har du GJORT i dag? [Re: Valentino] #2717092 18/08/2022 14:44
M
Menkromsen Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
M
Sykkelkomponenter fortjener heder og ære for meget god service og ikke minst usedvanlig rask utsending av ordre! Suverent.

I dag har jeg justert girøret på Cannondale Synapsen min samt samboeren sin Trek Emonda.

Den stakkars Synapsen fikk seg en liten trøkk ned i asfalten under mitt forsøk på å bestige Muro di Sormano ved Como-sjøen for noen uker tilbake. Kom et godt stykke oppi bakken (i etterkant viste det seg at jeg var ca. 300m. fra toppen) før både bein og hodet gikk helt i svart og jeg plutselig endte rett i asfalten!
Sånn kan det gå med 50/34 - 11/28 utveksling, sommerdvask form og 37grader i skyggen og steikende sol ICON_LAUGH
Snudde og kjørte ned veggen igjen før jeg tok fatt på den lange veien og stigningen rundt. Før jeg nådde toppen begynte kroppen og skru av div. kroppsfunksjoner og jeg var rimelig glad da jeg endelig traff den ventende samboeren min på toppen (hun ga seg tidlig i Muro di Sormano og syklet rundt i forveien. Smart!). Etter en forfriskende, livgivende hveteøl på toppen kom jeg noenlunde til meg selv igjen.

Uansett, med girøre-verktøyet fra Abbey Tools (innkjøpt et svakt øyeblikk i en annen tid med lav styringsrente) er det slett ingen sak å få perfekt giring. Nesten morro egentlig -helt til en begynner å regne på minuttprisen dette verktøyet har kostet meg så langt...

Redigert av Menkromsen; 18/08/2022 14:56.
Re: Hva har du GJORT i dag? [Re: Menkromsen] #2717106 18/08/2022 15:26
aug11x Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Menkromsen

Den stakkars Synapsen fikk seg en liten trøkk ned i asfalten under mitt forsøk på å bestige Muro di Sormano ved Como-sjøen for noen uker tilbake. Kom et godt stykke oppi bakken (i etterkant viste det seg at jeg var ca. 300m. fra toppen) før både bein og hodet gikk helt i svart og jeg plutselig endte rett i asfalten!

Fytti så den bakker røsker. Var opp der selv i sommer. Ikke noe for 85kg daukjøtt.

Re: Hva har du GJORT i dag? [Re: Valentino] #2718165 28/08/2022 09:41
hotryti Offline
Mr Fluo Bang!!
Mr Fluo Bang!!
-jeg har gjort ferdig en liten serie med sykkel-tulleprat som kommer dryppvis utover høsten:

Første episode: SVARTE SYKKELKLÆR / SOKKELENGDE

Redigert av hotryti; 28/08/2022 13:42.

-orker du enda mer? sjekk ut:
https://www.youtube.com/c/HOTON

H.O.T.O.N Håvard Olav Tryti Oslo Norge
Instagram / Instagram music / Youtube / Spotify

Side 15 av 15 1 2 13 14 15

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå