Prøver å få til noe litt organisert stisykling og trening opp mot konkurranser, men også noe lengre rolige turer kanskje. Har ikke helt låst form enda, og det avhenger jo veldig av de som blir med...
Organiserer dette igjennom Ottestad Sykkel, og prøver å få til en MTB gruppe der, men bare hyggelig om flere henger seg på!
Foreløpig tanke er trening hver onsdag med oppmøte klokken seks på Vikingskipet i alle fall på vårparten. Når det er lyst lenger kan vi møtes litt senere. Tanken er da ca halvannen times trening i nærområdet. Fokus vil være på sti/rundbane, og ikke fullt så mye grusbanking. Om vi får det til hadde det også vært fint med en lengre stitur på helg, eller befaring av aktuelle løyper i fellesskap i forkant av løp som helgøyatråkket, hedmarksvidda rundt++.
Dette er litt på tenkestadiet foreløpig og jeg tenkte det var greit å lufte interessen her. Er relativt ny i området, så planen var å få med medlemmer som kunne ha ansvar for guiding i forskjellige områder, så vi kan få litt variasjon, og bli kjent med nye stier. Er avhengig av slike guider for å få dette til å gå, så håper det er interesse for å vise frem sin egen "bakgård" :-)
Form og intensitet styres av de som blir med, jeg er selv absolutt ingen eliteutøver, men synes det er gøy med sti, og gøy med selskap:-)
Om du er interessert så send meg en PM, så ser vi hva vi får til:-)