Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 5 1 2 3 4 5

Gran Canaria i November, noen tips?

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187879 05/10/2012 19:39
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hellu
Jeg leker med tanken på en tur i disse trakter en eller annen gang før jul. Det blir nok mest landevei siden kona også skal være med, men den sti(?)turen som heter Pico de las Nieves ser jo uhyre interessant ut. Noen som kan komme med litt mer inngående info om denne?

"It never gets easier, you just go faster."
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187880 05/10/2012 20:07
front biker Offline
Besatt
Besatt
Sitat: sanouka
Hellu
Jeg leker med tanken på en tur i disse trakter en eller annen gang før jul. Det blir nok mest landevei siden kona også skal være med, men den sti(?)turen som heter Pico de las Nieves ser jo uhyre interessant ut. Noen som kan komme med litt mer inngående info om denne?
Vinterprogrammet har en tur som heter Pico Southern trails http://www.free-motion.net/en/mountainbike/tour/winter-schedule/pico-southern-trails. Den ser ut til å være i stor grad den samme som den turen jeg var med på for tre år siden, men muligens en variant i starten.

Dette er en megaflott tur. En god del bratt og ganske teknisk i noen partier. Men ikke la deg skremme. Fulldempet anbefales sterkt; og føler du deg noenlunde fortrolig med litt steinblokker, trappertrinn og ikke har utpreget høydeskrekk, så er det bare å hive seg med.

Jeg skal ned i november, og Pico-turen står på programmet.

Hilsen smågammel sti-amatør

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: front biker] #2187881 06/10/2012 06:21
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: front biker
Hellu
Vinterprogrammet har en tur som heter Pico Southern trails http://www.free-motion.net/en/mountainbike/tour/winter-schedule/pico-southern-trails. Den ser ut til å være i stor grad den samme som den turen jeg var med på for tre år siden, men muligens en variant i starten.

Dette er en megaflott tur. En god del bratt og ganske teknisk i noen partier. Men ikke la deg skremme. Fulldempet anbefales sterkt; og føler du deg noenlunde fortrolig med litt steinblokker, trappertrinn og ikke har utpreget høydeskrekk, så er det bare å hive seg med.

Jeg skal ned i november, og Pico-turen står på programmet.

Hilsen smågammel sti-amatør

Ok, ser på linken at de leier ut ganske så langbeinte FSer så da må man jo om ikke annet sørge for å ta denne turen.
Takk

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187882 06/10/2012 07:25
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Forresten er det noen som kan si noe om (følt) temp på GC i nov/des. Både i høyden og lavlandet. Er det kanskje høstsykkelklær som gjelder?

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187883 06/10/2012 07:53
ØyNe Offline
Veteran
Veteran
I fjor, andre uka i desember var det litt småkjølig (ned til 12-15 grader) om morgenen, men det kom fort opp i 20-25 på dagen hver dag, så kort-kort hele uka. ICON_SMILE

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187884 06/10/2012 08:13
tais Offline
Ringrev
Ringrev
Vi var der uken førjul i fjor. Hvis du holder deg i lavlandet er det sånn norsk t-skjorte temperatur på dagen. Oppe i høyden er det mye kaldere så det er fint å ha ekstra klær med på toppturene.

Vi kjørte de tre "only for very experienced riders"- turene til Free Motion. Ikke noe stress når man kommer fra oslomarka. Vi leide også sykkel og etter litt bonding med en av guidene første dagen så fikk vi litt ekstra pleie og nye dekk på syklene de andre dagene. At styrelagret på sykkelen min gikk i småbiter halvveis ned fra berget siste dagen var nok mer snakk om et mandagseksemplar enn dårlig vedlikehold. Syklene vi brukte var kun noen måneder gamle hvis jeg husker riktig.
Resultatet etter brekkasjen var at jeg fikk refundert alle pengene for turen og tilbud om å bli med på en annen tur plus gratis lån av bysykkel resten av den dagen. Siden dette var siste dagen på ferien så blev det ikke noen ekstratur...

Guiden vår var en semiproff utforsyklist fra Barcelona. Veldig hyggelig og pratsom. Vår favoritt var Northern Trails.

eva
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187885 06/10/2012 08:20
olechr Offline
More than words
More than words
Forresten er det noen som kan si noe om (følt) temp på GC i nov/des. Både i høyden og lavlandet. Er det kanskje høstsykkelklær som gjelder?

Stort sett er det veldig bra. 23-25 grader er ikke uvanlig rundt puerto Rico. Derimot i las palmas er det vesentlig kaldere.Puerto Rico til Playa del Ingles stort sett fint vær. Motsatt side av øya ganske mye regn. Blåser stort sett så skyene blir sittende på motsatt side.

Jeg skal vel til Gran canaria for 8-9 året? rundt de tidene. Og er bare en gang jeg har hatt skikkelig ræva vær med masse regn. Og 2 ganger har hatt over 30 grader store deler av tiden. Men ha med knær og skikkelig jakke på lomma når du sykler oppover.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187886 06/10/2012 15:20
B
BOS75 Offline
Medlem
Medlem
B
Er det noen her som har syklet innover mot "norske plassen" fra Patalavaca? Mulig jeg skal nedover i januar å besøke mine foreldre, og er da gira på å tråkke litt innover i fjella:)

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: BOS75] #2187887 06/10/2012 16:12
kao Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: BOS75
Er det noen her som har syklet innover mot "norske plassen" fra Patalavaca? Mulig jeg skal nedover i januar å besøke mine foreldre, og er da gira på å tråkke litt innover i fjella:)

Ja, mest grusveier av varierende kvalitet, også mulig å finne noen stier i området. Syklet ikke mange dager i området, så ble ikke så godt kjent.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: BOS75] #2187888 06/10/2012 17:32
D
daktari Offline
Ringrev
Ringrev
D
Samme her, har tatt fra Amfi del mar omtrent og ned norskeplassen, en lang fin tur med mye klatring. Jeg spekulerer i om man kan komme seg ned i Barrancoen ved toppen, er det Arguineguin-Barancoen hvis jeg husker rett? Men er usikker, det er skikkelig bratt.

Ad Pico-turen kan dere sjekke ut videoen her om en variant av topp-etappen, den er jo frisk. Delen til San Bartolome er også ok, nederste halvdel til havet er grus-trilling. All-mountain anbefales. PS på vinteren Pico-tur var det snø på toppen!
Sjekk også Stravaen min for endel alternativer fra vinteren i fjor. Spesielt Fataga-turen og Chira-turen er bra grus/sti-turer. Grusveiene er endel grovere enn på birken, stiene litt snillere enn Oslo.

Lykkelig på sti i mer enn 25 år!
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: olechr] #2187889 06/10/2012 21:54
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: olechr

Stort sett er det veldig bra. 23-25 grader er ikke uvanlig rundt puerto Rico. Derimot i las palmas er det vesentlig kaldere.Puerto Rico til Playa del Ingles stort sett fint vær. Motsatt side av øya ganske mye regn. Blåser stort sett så skyene blir sittende på motsatt side.

Jeg skal vel til Gran canaria for 8-9 året? rundt de tidene. Og er bare en gang jeg har hatt skikkelig ræva vær med masse regn. Og 2 ganger har hatt over 30 grader store deler av tiden. Men ha med knær og skikkelig jakke på lomma når du sykler oppover.

Litt mer knickers og jakke i sekk for feriesyklister for meg tenker jeg. Takk for klart svar, skjønner jeg må komme meg ned en tur før jul.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: daktari] #2187890 07/10/2012 17:22
front biker Offline
Besatt
Besatt
Sitat: daktari
Ad Pico-turen kan dere sjekke ut videoen her om en variant av topp-etappen, den er jo frisk.
Video - hvor??

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: front biker] #2187891 09/10/2012 19:29
D
daktari Offline
Ringrev
Ringrev
D

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: daktari] #2187892 15/10/2012 08:24
V
vortex surfer Offline
Ivrig
Ivrig
V
tur bestillt 5. Til 13. Februar, noen flere som er i traktene i det tidsrommet?

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187893 15/10/2012 09:00
olechr Offline
More than words
More than words
Kanskje. Men mest sannsynlig er jeg på Mallorca da. Men skal ut i det tidsrommet der.

Ambassadør for Scott.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187894 16/10/2012 13:34
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Noen som har tips om hva som gjelder på billettfronten?
Er det finn og pakke som gjelder eller er det billige flyruter ned dit og selvfiksing av hotel/pensjonat som gjelder?
Hvis det er det siste som gjelder tar jeg gjerne imot tips på overnatting med bra restauranter i hyggelige omgivelser.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187895 16/10/2012 14:23
olechr Offline
More than words
More than words
Det billigste er ferdig pakketur. For egen del så er jeg ikke så glad i de "hotellen" som følger med de billige pakketurene. Så jeg bestiller fly på Norwegian samt hotell der (booking.no)

Ambassadør for Scott.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: olechr] #2187896 16/10/2012 15:55
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: olechr
Det billigste er ferdig pakketur. For egen del så er jeg ikke så glad i de "hotellen" som følger med de billige pakketurene. Så jeg bestiller fly på Norwegian samt hotell der (booking.no)

Joa, men du er jo pro, og bor sikkert på stripa med groupies hengende i suiten og loungen døgnet rundt.
Slitere som meg må ta til takke med lugubre bungalows og kalde svømmebasseng en liten km lengre oppi Maspalomas sammen med kona. ICON_SMILE

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187897 30/10/2012 15:23
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
HoHoHo
Turen går nedover til Maspalomas i slutten av november.
Dette er en type ferie og lokaisjn jeg aldri har gjort før.
Regner med at tettheten av resturanter med alle verdens flagg og bilder av matrettene florerer og at gatebildet på Plya Ingles preges av Norsk/Britisk/Svensk dritings ungdom, men tipper at det også finnes perler hvor man får mulighet til å sette tenna i noe skikkelig spansk tradisjonskost. Det trenger ikke å være i maspalomas, vi kjører gjerne langt for en god matopplevelse. Hvis noen samtidig har noen tips om steder som lager noe spiselig eller alkoholholdig drikke av ymse sort som er verdt å ta med seg så si gjerne ifra!

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187898 30/10/2012 15:32
D
daktari Offline
Ringrev
Ringrev
D
Bra mat på Oscars i havnen i Puerto Rico. Gode råvarer! Lite sted, bør bestille bord.
Restauranten ytterst på stranden på Amadores var også bra.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: daktari] #2187899 30/10/2012 15:35
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
K
Trenger ikke kjøre så langt.. Meloneras er det flere bra.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187900 30/10/2012 15:39
Rene Offline
Besatt
Besatt
Sist vi var på Gran Canaria bodde vi på en golfklubb rett av GC-1 ikke mange kilometer fra Playa Ingles. Salobre heter den. Der ligger det et hotell som har både en fin (og god) restaurant, samt en tapas-bar rett ved siden av. Jeg synes begge var av veldig høy kvalitet.

Den ene kvelden vi hadde nede i Playa del Ingles havna vi dessverre innpå et sted med norsk meny. Forferdelig.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187901 30/10/2012 15:50
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
K
Hvis ikke noe annet frister så har nok olechr har et par tips til noen fantastiske buffe steder på senteret i Puerto Rico.. ICON_WINK

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Kriss] #2187902 31/10/2012 20:42
Stuf Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Kriss
Hvis ikke noe annet frister så har nok olechr har et par tips til noen fantastiske buffe steder på senteret i Puerto Rico.. ICON_WINK

Har fått med meg at olechr foretrekker retter fra Herbalife til frokost, så da forstår jeg at rettene som serveres på senteret i Puerto Rico er å anse som gourmetretter ICON_SMILE

Hvis man skal spise bra kan Guantanamo anbefales. Denne ligger 3-4 km langs veien vest for Puerto Rico, mot Puerto Mogan. Ser ut som en forfallen veikro, men maten er utrolig bra. Lammeskulderen kan anbefales med flamberte jordbær til dessert. Husk å bestille bord, eller stå lenge i kø. Jeg kommer til å spise mange middager der mellom 26.nov og 2 .desember.
Ellers kan La Taberna i Puerto Rico anbefales, god met men til tide litt kjedlig pga lite folk.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187903 02/11/2012 18:18
tais Offline
Ringrev
Ringrev
HoHoHo
Regner med at tettheten av resturanter med alle verdens flagg og bilder av matrettene florerer og at gatebildet på Plya Ingles preges av Norsk/Britisk/Svensk dritings ungdom, men tipper at det også finnes perler hvor man får mulighet til å sette tenna i noe skikkelig spansk tradisjonskost. Det trenger ikke å være i maspalomas, vi kjører gjerne langt for en god matopplevelse. Hvis noen samtidig har noen tips om steder som lager noe spiselig eller alkoholholdig drikke av ymse sort som er verdt å ta med seg så si gjerne ifra!

Det ligger en argentinsk restaurang på "stripa" i playa del ingles som selger deg KJØTTmiddager hvor prisen styres av hvor mye kjøttet veier. Åpent kjøkken og 1 kokk som til og med lager pommes frites fra scratch i det du bestiller. Tipper at dette er en av de bedre stedene i turistghettot.

eva
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: tais] #2187904 03/11/2012 15:04
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: tais
HoHoHo

Det ligger en argentinsk restaurang på "stripa" i playa del ingles som selger deg KJØTTmiddager hvor prisen styres av hvor mye kjøttet veier. Åpent kjøkken og 1 kokk som til og med lager pommes frites fra scratch i det du bestiller. Tipper at dette er en av de bedre stedene i turistghettot.

Slitne veikroer hvor man bør bestille bord for å være sikker på å få spist og spansk/argentinske bistecca-hus med vekta på bordet og hjemmelagd pommes gir løfter om ikke bare sol varme og noen fine sykkelturer. Jeg må nok bare innse realitetene og erkjenne at jeg aldri kommer til å bli noen god rittsyklist. Til det er jeg alt for glad i mat og drikke ICON_SMILE

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187905 08/11/2012 21:44
R
roffen Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
R
Skal nedover til GC i perioden 15. til 29. des. Blir vel noen landeveisturer med Free Motion tenker jeg. Har vært med dem et par ganger tidligere og synes dem er helt supre.
Meget bra sykler og bra turer.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: sanouka] #2187906 09/11/2012 00:01
front biker Offline
Besatt
Besatt
En kort-kort rapport fra Maspalomas og sykkeluke på terrengsykkel med Free Motion. Har vært med på guidet tur hver dag siden mandag, og i morgen er det finale fra toppen av øya (Pico de las Nieves) og tilbake til Playa del Ingles.

Det har vært en flott sykkeluke, med bra turer, varmt vær, gode guider og hyggelige folk på turene. Har valgt det lengste alternativet hver dag, og lengden, høydemetrene og varmen begynner å merkes.... Fordelen med å sykle hver dag er at man slipper strandliv med sand overalt, samt uteliv med paraplydrinker. Med mer.

HoHoHo
Du må stålsette deg før du ankommer denne destinasjonen. Her er det mye stæsj og hyl og skrik og vulgaritet. Så mye faktisk, at det er litt interessant å studere masseturismen i praksis.

Men har oppdaget en liten fransk restaurant på Yumbo-senteret med utsøkt og god mat, samt svært hyggelig service. Restuaranten heter Brasserie Entre Nous, og ligger i 2. etasje. Svært populær, så det lønner seg å bestille bord. Stedet ser ut til å drives av to franske homser og lesber, men la deg ikke skremme. Her betyr det god mat, litt stil oppi alt neon-reklamen og svært hyggelig og morsom service.

Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Kriss] #2187907 09/11/2012 21:12
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: Kriss

Det er ikke mat det som blir servert der. Puerto Rico er enkelt og greit et høl når det gjelder mat. Når det gjelder det meste annet også egentlig :-)

Ja jeg tar lett en shake istedenfor å spise en del av det de serverer her. Sist jeg var så dum å testet ble jeg sjuk også.

Men for å komme til noen av hva jeg syntes er bra (klippet fra www.fagerlimtb.com og det er ida som har skrevet/rettet det)

Mogan:
- La Bodeguilla:

Dette er en bitteliten restaurant som ligger på torvet i Mogan (der hvor paviljongen står på brygga). Maten du spiser og vinen du drikker her er alle fra Kanarieøyene, og det syns jeg er gøy! Det er genuint spansk hele veien, og du får det ikke veldig mye mer lokalt. Her finner du ikke svenske kjøttbullar og vassen lasagne på menyen!! Vi har kun spist tapas her, men ifølge de som jobber der har de også den ferskeste fisken og det beste lammet. Tviler ikke! Sist gang drakk vi en veldig god vin fra Tenerife, Viña Norte, Barrica 2006.
MEN! Spis desserten et annet sted. Virkelig en skuffelse etter et så bra måltid, men det kan dem rett og slett ikke.

Amadores:

- Beach Club Amadores:
Når du står med nesa mot havet og titter mot høyre, vil du se et lite hus ytterst på pynten av Amadores-stranda. Det er Beach Cluben. Stemningen er casual og avslappet, men interiør, mat og personale tilsier at dette er hakket mer fancy det meste andre på stranda. Her er det ingen som roper ”Herregud, heia Norge!” idet du kommer inn døra. Prisene er litt høyere enn ellers, men med hovedretter som starter på 12 € er det absolutt ingenting å rive seg i håret av.
Vil du ha det ekstra avslappet ber du om å få maten servert i loungen, så kan du ligge i store, hvite sofaer og spise middagen din. Det er også veldig ålreit å komme hit for en drink. Verdens beste Strawberry daqueri!! Til forrett anbefalles sushi-mixen!

- Café del Mar
På motsatt side av stranda, helt lengst til venstre, ligger Café del Mar. På dagtid har de massevis av gode lunsjretter. Anbefaller Pasta Catarjane som er en pastasalat med fetaost, soltørkede tomater, kylling, bacon og annet godt. Skal man ha en liten snack eller forrett er Avocadosalatene veldig gode. På kveldstid er det litt lunere stemning med hvite duker og rolig bakgrunnsmusikk. Er det vindstille og varmt åpner de veggene slik at du sitter å hører på bølgene som slår.

- Ciao Ciao
Midt på stranda, når du ser rett på toalettene er det et stort opphold av butikker og restauranter. Den første til høyre (med ryggen til sjøen) er en italiensk restaurant med fersk, hjemmelaget pasta. Veldig god mat, hyggelig og hverdagslig stemning og meget bra priser. Stedet er definitivt best på kveldstid, på dagen er det mye feite turister uten t-skjorte som drikker øl. På kvelden er de i det minste påkledd.

Puerto Rico:

- Fusion (Arguineguin):
Hvis du bor i Arguineguin er dette et helt ålreit sted å spise. Vi fikk anbefalt stedet fra andre, og må innrømme at vi var en smule skuffet, men det er fortsatt klasseforskjell fra ”senter-restaurantene”. Asiatisk er fellestråden for menyen og tunfisken Ole-Christian spiste var god.

- El Pancho Villa
Salsa, burritos og tequila, her er det meksikansk som gjelder! Guacamole-salaten er kjempegod, men litt stor til å være forrett. Det gjelder for så vidt alle rettene, du går ikke sulten herifra! Snille priser, og veldig godt øl.
Denne kan være litt tricky å finne, så det er lurt å sette seg i en taxi. Grovt forklart ligger den litt oppi høyre dalside (nesa mot sjøen) i Puerto Rico.

Meloneras:

- Sushi Mex Fusion (Faro)

Langs strandpromenaden i Meloneras ligger flere bra restauranter. Har du lyst på sushi eller meksikansk kan du oppsøke dette stedet. Høres ut som en merkelig kombo, og det er det jo også, men de er overraskende gode på begge deler. Og ikke minst, de har adskilte kjøkken av opplagte hygieniske årsaker. Vi har spist både sushi og meksikansk her, og merkelig nok er dette stedet skikkelig bra på begge deler! Veldig oppmerksomme servitører, kjempegod mat og helt ok priser.

- Grand Italia (Faro)
Ligger ved siden av SushiMex Fusion på promenaden. Veldig populært sted, med god grunn. Ole-Christian sverger til strutse-biff hver gang han er her, serveres med en helt fantastisk god saus. Jeg hadde en veldig god pastarett ”Hav og Fjell” med masse snadder i! Ole-Christian mener de har verdens beste tiramisu, og har vel igrunn rett i det. Om du ikke spiser middagen her, er du hvertfall nødt til å ta turen innom is-disken deres. Ekte italiensk gelato Mmmmmm!

- Bandera Tapas Resturant (Oasis Bulevard)

Her spiste vi tapas-lunsj et par dager. Skikkelig spansk med gode oster, spansk pølse, iberiaskinke og rødvin. Anbefaler manchego-ost med nøtter og tørket frukt.

Playa del Ingles:

- Hard Rock

De fleste kjenner til denne kjeden, og Playa del Ingles har også sin utgave.

- Churassco Argentino
Argetinsk biffrestaurant hvor de kun har kjøtt. Her har de heller ingen meny, kun et glassmontér de triller rundt og viser frem kjøttet med en prislapp på. Egentlig et ganske teit opplegg, og på forhånd er det lurt å slå opp de spanske ordene for indrefileet osv osv. Men det spiller ingen rolle, kjøttet var supermørt og veldig smakfullt. Latterlig gode pommes frites har de også! Interiørmessig er det ikke noen høydare, men kjøttet var bra nok til at det lett kan ignoreres.

- El Pancho
Steakhouse hvor jeg alltid har fått veldig bra kjøtt. Så skal du hit gå for skikkelig biff. Den er mør og god.

Kaffestop:
Når man er på treningssamling er kaffestopp en vikitg del av pakka. Det er ikke mange steder hvor det er god kaffe så det blir til at man stopper på de samme hver dag. Stedet med best kaffe ligger i Puerto Mogan og heter Bruscetta Ristorante. Her har de veldig god kaffe og et koselig sted for kaffe pause.
Når man sykler til Ayacata så er det et sted som er greit å stoppe i svingen, men man blir sykt kald. Så det er bedre å trille ned til San Bartlome. Der er det et lite konditori som er billig å bra.
Beach cluben ved Amadores er også et bra sted å stoppe på slutten av turen eller for en kort tur på ”hviledager”.

Ambassadør for Scott.
Re: Gran Canaria i November, noen tips? [Re: Oddarne1] #2187908 10/11/2012 19:03
sanouka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sushi Mex Fusion.......skjønner at dette ikke blir som alle andre ferier ICON_LAUGH
Kult med tips til kaffestopp, hadde helt glemt hvor vanskelig det kan være.

Frontbiker: Har jobbet lenge nok i restaurantbransjen pluss syklinga med barbering av legger til ikke å ha homofobi, så den franske restauranten skal avlegges et besøk ICON_LAUGH

Kanskje man burde tenke på å starte noe bra der nede. Det ser jo ut til å være et marked for gode restauranter der nede iflg rapportene her for å si det forsiktig ICON_LAUGH ICON_LAUGH

Side 2 av 5 1 2 3 4 5

Moderator  support