Shit...jeg ble forsinket på jobb, og derfor klarer ikke å bli med ikveld
Jeg skal ta en litt senere solotur i nordmarka istedenfor, tror jeg. Kanskje en annen fellestur senere i uka (det er ikke TK, men bedre enn ingenting).
Da blir jeg med på TK neste uke, uansett. Ha en god tur, folkens!
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
Hehe, nøkkelordet er vel tid ja...Jeg skal se om jeg får slengt sammen noe i kveld. Antagelsen om kamera på gaffelen var riktig forresten. Det ble stort sett for mye vibrasjoner til at det kan brukes til noe annet enn å illustrere høy fart og grovt terreng. Og kamera på hodet stoppet å filme før blåbærstien...
Neste uke er jeg forhåpentligvis på plass med bedre oppsett.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
En liten videorapport er rett rundt hjørnet. Eva bomba ned den grusomme "Bakken før Blåbærstien" men jeg har fått betalt rikelig for å slette det klippet.
Edit: Nå også med video!
Redigert av Anders A-R; 05/05/201106:22.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Er bakken før blåbærstien der hvor det fremdeles ligger igjen et stort stykke snø/is? Er det bare meg eller ser alle bakkene brattere ut tidlig i sesongen?
Hvem var han med blå Ibis? Bare så det vet det, den bakken regnes ikke som taget hvis man driver med sånn træil-greier... Skal man ta den, så skal man ta det på god gammel sykkelteknikk, straight way!
Forresten, tok dere helt vanlig ruten opp til kapellet og ned over blåbærstien?
Hvem var han med blå Ibis? Bare så det vet det, den bakken regnes ikke som taget hvis man driver med sånn træil-greier... Skal man ta den, så skal man ta det på god gammel sykkelteknikk, straight way!
Blå Ibis? Så ingen av dem, jeg. Men ejg så en sort Ibis, en blå Santa Cruz og en stk trial-syklende på en helt annen sykkel.
Vet ikke hva du mener med vanlig rute, men det ligger en GPS track på førstside av tråden ...
Jepp, det er relativ den vanlige ruten...
Sitat: baronKanon
Sitat: polkaDOT
Blå Ibis? Så ingen av dem, jeg. Men ejg så en sort Ibis, en blå Santa Cruz og en stk trial-syklende på en helt annen sykkel.
Det er jo ikke sånn at det er superenkelt å utvikle trailferdigheter heller. Men når det kommer til "streetcred" så henger vel kanskje det å ta bakken i en "jafs" litt høyere enn å hoppe rundt for å finne best mulig spor.;)
Det er jo ikke sånn at det er superenkelt å utvikle trailferdigheter heller. Men når det kommer til "streetcred" så henger vel kanskje det å ta bakken i en "jafs" litt høyere enn å hoppe rundt for å finne best mulig spor.;)
En annen variant stipoliti for oss med ikke så polert stå-å-hoppe teknikk...