Hei,
Her finner du litt informasjon fra tidligere:
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.p...true#Post936765Jeg har ingen erfaring med barnevogn selv, men jeg har jobbet og bodd på Finse, og sett mange som har tatt turen med vogn på slep. Det er snøfonner og på enkelte punkter dårlig dekke som gir deg utfordringer med tanke på hengeren, men såvidt jeg har forstått er det kun en fonn igjen over fjellet nå. Rundt Kleivagjelet kan det nok være erodert ut en del løsmasse, og dermed dårlig dekke, men dette er nok bare å trille over. Du kan sjekke ut finse1222.no eller eller søke Finse 1222 på Facebook for ytterligere forholdsrapporter.
Forslag til turopplegg finner du i lenken over, men jeg ville vel satset på tog til Finse, sykle til Flåm og opp igjen, noe annet tar nok for lang tid.
To sykler, barnevogn og ryggsekk er i og for seg ikke noe problem, bare bestill manuelt (telefon) hos NSB. Men det blir dyrt, så det kan være noe å tenke på å leie sykkel fra Finse 1222 eller Haugastøl/ DNT Finsehytta.
Realistisk er det i lange baner, bare planlegg litt, så blir det nok veldig fint.
God tur!
Sjur