Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noen som sykler jvenlig i Maridalen/sognsvann

Noen som sykler jvenlig i Maridalen/sognsvann #2166685 28/04/2010 06:59
bard_mat Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Er helt ny her, har ikke syklet særlig mye på ganske mange år, men jeg har en fortid med mye stisykling fra litt tilbake.

Har tenkt å gjenoppta syklingen nå, både for å komme i form, få litt frisk luft og (hvisker) fordi jeg skal sykle birken til høsten... (fordi jeg vil altså, ikke et tapt veddemål eller noe)

Men det jeg lurte på var: Er det noen som sykler i nordmarka med utgangspunkt Maridalen/sognsvann på ukekvelder uten altfor høyt tempo/nivå? Formkurven er på vei oppover, men 8 år med studier/jobb og generelt lavt aktivitetsnivå har satt spor, og jeg ønsker ikke å være 'han som alltid må ha 5 minutter på toppen av bakken'.
Er det noen som har plass til en syklist for ikke altfor pretensiøse turer av og til?

Tippe (verb): å tippe, tipper, tippet, har tapt....
Re: Noen som sykler jvenlig i Maridalen/sognsvann [Re: bard_mat] #2166686 28/04/2010 09:50
front biker Offline
Besatt
Besatt
heisann,
Nordmarka er full av muligheter.

Her på forumet er det mest felles utflukter med STIsykling. F.eks. har vi Torsdagsklubben http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=929574#Post929574. Østmarka har Tirsdagsklubben.

Og det er ofte mer spontant organiserte utflukter, men altså mest sti. Av en eller annen grunn er det mindre fellesturer av typen grus/trene til ritt. Grunner: stisykling er mer sosialt? Ren kondisjonstrening er mer en klubb-greie kanskje? Rye har terrengsykkeltrening, både grus og sti, flere ganger i uka, i ditt nærområde. Se www.sportsklubbenrye.no.

Og så kan du invitere til tur selv! Legg turen ut en dag eller to i forveien, vær tydelig på hva slags tur, tid og sted. Og det er god mulighet til at du får følge. Jeg blir gjerne med.

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Noen som sykler jvenlig i Maridalen/sognsvann [Re: front biker] #2166687 02/05/2010 07:37
B
bassen Offline
Medlem
Medlem
B
jeg blir også gjerne med..... formkurven skal opp igjen og bare å sende en mail...

Re: Noen som sykler jvenlig i Maridalen/sognsvann [Re: bassen] #2166688 02/05/2010 09:29
K.E.H Offline
Medlem
Medlem
Hei, bor på Carl Berner og blir gjerne med på tur også. Kjør på.

Moderator  support