Har postet denne på friflyt, men er bedre kjent med dette forumet. Vet jo at det finnes mye kompetent kunnskap her inne så jeg kjører en post her og.
Hei ærede forum!
Jeg og to kamerater drar til Chamonix på lørdag med STS. Han ene skal leie freeride ski, og for ikke å tape unødvendig skitid tenker han å leie på nett på forhånd.
Vi har trålt side opp og side ned for å se hvilen sjappe som kan leie ut akkurat de skiene han er på jakt etter, men informasjonen på sidene er heller dårlig. De klarer ikke å vise hvilke ski de har å velge mellom.
Det min kamerat er på jakt etter er en sjappe som leier ut gode freerideski, der han kan bytte hver dag for å gjøre erfaring med flest mulig merker. Han skal bruke denne turen som erfaringsgrunnlag for finne ut hvilke ski han vil kjøpe til neste sesong.
Har du erfaringer med utleie i Chamonix, eller vet om hvilken butikk som har det bredeste utvalget i freerideski? Legg igjen en link eller kom med navn på butikken.
På forhånd takk for alle innlegg. Og du: Skal du i samme ærend så hei hei på forhånd :-)