Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ny student søker tålmodig stiguide i Kristiansand!

Ny student søker tålmodig stiguide i Kristiansand! #2159432 10/08/2009 20:35
O
Oncle joe Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
O
Så var tiden kommet for å legge militærstøvlene på hylla å komme seg ut i studentlivet. Begynner på UIA neste uke og flytter til Kristiansand i morgen. Stiller med en litt sliten Diamant HT som er gitt mye kjærlighet, men hvilket eier først i år innså at stisykling er morsommere en grusracing. Trenger derfor en tålmodig guide som kjenner noen ikke altfor krevende stier, gjerne i nærheten av skolen og som har tålmodighet nok til en økt i "tur-tempo". Evnt, muligheten til å slenge seg på noen som har lignedne agenda for en planlagt tur. Undertegnede har ikke noe spesielt på agendaen før neste uke, så alle forslag til tidspunkter tas imot med største takknemlighet.

Diamonds are forever
Re: Ny student søker tålmodig stiguide i Kristiansand! [Re: Oncle joe] #2159433 11/08/2009 00:44
S
Supermann Offline
Besatt
Besatt
S
Heisann og velkommen! Jeg kan stille som guide etterhvert. Jeg bor i studentbyen bak skolen og mange svært fine turer starter nettopp der :-) Jeg har nok ikke tid til å stille på fellesturer i neste uke, men uka etter bør ting gå seg til for min del også. Da stille jeg gjerne som guide.

Ut på tur!

Re: Ny student søker tålmodig stiguide i Kristiansand! [Re: Supermann] #2159434 13/08/2009 11:56
O
Oncle joe Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
O
Flott! Send meg en pm når du har forslag til tidspunkt, evnt på tlf 91886340. Ellers er jeg på plass i den glade byen nå, så hvis det er noen som skal ut de nærmeste dagene og har plass til en til, så si ifra:-)

Diamonds are forever

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå