Jeg har vært på for mange aleneturer i de siste få ukene, så har jeg lyst på litt selskap. Noen som har lyst på å bli med etter jobb i morgen? Hvis noen kan være guide har jeg tenkt meg om en tur i Lillomarka, hvor jeg er veldig lite kjent, ellers er jeg åpen for forslag.
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
Mark & Eva I'll join ya if I can get my bike fixed in time...disc rotor got twisted flying back from G.B...I know there are some lovely trails in Lillo which we can hopefully rediscover.
Mark I will call u when am out in the sunshine.
Cheers,
John
p.s. now have gears & some "suspension" (it'll make you laugh!)
Jeg har vært på for mange aleneturer i de siste få ukene, så har jeg lyst på litt selskap. Noen som har lyst på å bli med etter jobb i morgen? Hvis noen kan være guide har jeg tenkt meg om en tur i Lillomarka, hvor jeg er veldig lite kjent, ellers er jeg åpen for forslag.
Fint at dere holder Lillostiene åpne Selv kommer jeg sterkere tilbake når noen heiser stenger for sommersesongen.
En liten uforutsett endring gjør at det blir stitur i ettermiddag før Hafjell senere i kveld, eller tidlig i morgen. Er allerede i skogen kl 18:00 men svinger innom og blir med dere på tur.
Kult...parkeringen overst i Årvollveien kl.18? Jeg har aldri vært der før, men det ser enkelt nok ut på karta. Der sees vi...
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
Denne gangen forsøkte jeg å guide slik at Lillo ikke ble en eneste lang oppoverbakke, men at man skulle ha en følelse av at det gikk mer nedover enn oppover.
Selv om turen begynt med en lang motbakke, var resten av løype mye mer opp-og-ned, så tror jeg at det kan kalles en suksess.
Takk for tur, det var gøy (både opp og ned).