Tok noen bilder i Aron på starten av dagen i dag. Jeg er ikke spesielt erfaren eller dreven med kameraet, men noen av dem blei ok. Alle bildene er klippet ut av større bilder da jeg syns det blei i overkant mye natur rundt bildene. Dersom noen vil ha originalbildene i full str. så send meg en PM så ordner vi det.
Bra jobba Sebastian. Noen vil sikkert påpeke at det blir greiere å se på bildene når det er litt luft mellom dem. Jeg aner ikke hvordan det gjøres når du bruker uploadfunksjonen her på forumet for å vise bilder. Har heldigvis egen server...
Her er mine bilder fra i dag:
113 er sikret, til stor glede for mange ble sperrebånd fjernet i dag.
Deretter bilder nedover NC-løypa etter hvert som vi merka den. Ble mange skudd "fra hofta" der merkebånd gikk veggimellom og kameraet fiska fram:
Lo meg fillete av "L"-skiltet bakpå ryggen her, skulle gjerne hatt et sånn selv!!!!
Oioi, her har det vært tråder med bilder siden 10.mai, for ikke å snakke om forventningene fram til den datoen http://www.drammen-skisenter.no/ - her har du det meste du trenger av tider og sånt. Områdets morsomste løype og norges hyggeligste verter (kan det sies for ofte?) venter med åpne armer!