Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

"Jentetur"

"Jentetur" #2134213 05/06/2008 09:51
Snuffeldyret Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Jeg er ikke så dreven i gamet og har derfor ikke sånn voldsom form og teknisk kompetanse å vise til ICON_BLUSH . Sykler derfor stort sett alene. I og med at det blir litt stusslig i lengden håper jeg at det er noen glade amatører som kunne tenke seg å bli med meg på tur?
Skal en tur ut idag ettermiddag/kveld,(hadde god lyst til å henge på kanintroppen notworthy fra Drammen, men lar de spreke få slippe) om noen har mulighet sånn på sparket. Hadde tenkt meg en tur gjennom Kjekstadmarka og omliggende herligheter...

Kanskje kan vi få til en tur til uka? Jeg tenker da at turen er åpen for alle uansett form så lenge en innehar godt humør og ståpåvilje! (Kanskje kan en overtale en av kaninene til å vise vei?)

Respons?

Snuffeldyret lever ikke lengre..
Re: "Jentetur" [Re: Snuffeldyret] #2134214 06/06/2008 08:10
Snuffeldyret Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Det var da voldsomt til respons da!

Er det ingen spreke damer/menn i Drammen og omliggende herligheter som kunne tenke seg en fellestur innimellom(ikke kanintempo)?

Hadde en flott tur igår, Lierskogen-Spikkestad-Lierbanen-Sylling.
I underkant av 36 km, stort sett grus, litt terreng og asfalt på slutten. Går unna på litt under 2 timer, kan avsluttes med utvidet tur opp til Solli(litt mer stiterreng) eller rolig asfalt tur tilbake. Tipper at en bruker omtrent 1 time fra Sylling til Lierskogen på asfalt i rolig tempo. Muligheter for bading i Holsfjorden!(forferdelig kaldt.)

Re: "Jentetur" [Re: Snuffeldyret] #2134215 06/06/2008 08:36
bik3man Offline
More than words
More than words
Jeg kan godt guide en rolig fellestur eller to i løpet av sommeren. Datoer må komme etterhvert, først skal jeg på ferie.

Det kryr av bedre halvdeler som er ute og sykler for seg selv iblant, kom igjen, her er en sjanse til å sykle flotte stier sammen med andre. Det er sosialt og lærerikt.

Evt får vi huke inn rabbagast som trekkplaster. Når han inviterer til jentetur eller nybegynnertur er det stinn brakke.

KO

"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..."
- Dr A.J. Snow
Re: "Jentetur" [Re: bik3man] #2134216 06/06/2008 09:10
Snuffeldyret Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Det hadde vært supert med en guidet tur!

(En skal heller ikke undervurdere den positive effekten av en sprek mannerumpe foran seg! bigsmile)

Re: "Jentetur" [Re: Snuffeldyret] #2134217 06/06/2008 09:17
bik3man Offline
More than words
More than words
Det eneste jeg vet om det er Oles effekt på klimaproblemene.

KO

"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..."
- Dr A.J. Snow
Re: "Jentetur" [Re: Snuffeldyret] #2134218 06/06/2008 10:23
Pluto Offline
Avhengig
Avhengig
Ikke overdriv nå, med den farten du holder vil nok de aller fleste slite med og ligge foran.
Iallefall og se bra ut samtidig.

Moderator  support