Mine engangslinser sitter bra, men den ble herpa av en grankvist og jeg fikk bare ut litt over halvparten, tydeligvis, for idag var det en stor lefsete greie som plutselig tittet fram i øyekroken etter at jeg hadde tatt en seriøs dose øyedråper.
Det skal bli godt å sove i natt. Sist natt var det umulig å sove... hver gang jeg rørte på øyet så svei det som et helvete.
Jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller, jeg skal aldri mer sykle uten sykkelbriller...