Jeg heier på hvite sko og sokker Men frisyren på armene: den der er vanskelig: Hva mener du skal til for å begynne å 'frisere' armene? Krever ikke det at man er aktiv temposyklist?
Sitat: Dan
Sitat: Valentino
Luca Paolini viser ting man KAN gjøre:
Barberte bein kombinert med skjegg og gorillaarmer er ikke stilig. Helhvite sko til helhvite sokker får ham til å se ut som en liten jente fra en 30-tallsfilm. Og så skjønner jeg ikke at det er lov å ta en gammel Brancale-hjelm og sette Giro-dekaler på den. Og så røde klær...
Æsj kan ikke Moderator rive tak og bringe tråden tilbake på rett spor med ørlite 60 eller 70 talls kalibrering :-) Jeg bruker ellers David Guénel på Twitter til slikt :-) Uansett hvor blanke ben man har ser det (for de det gjelder) dessverre ikke bra ut med store svette hårtufser stikkende ut av trøya enten det er i nakken, brystet eller på armene. Til syklister jeg ser på stranda, tenk igjennom om du synes det ser fint ut med lange hår oppå fotbladene / tærne og blanke ben lengre opp…
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Tja aug11x det hjelper for en novise å prøve å gjøre så godt man kan. Stiller du med barberte ben, fine sokker, en sykkel som ser «riktig ut» uten sjenerende lyder en retro casquette, et stort smil og sykler jevnt og pent i gruppen samt tar din tørn i vinden så kommer du et godt stykke på vei :-)
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Tjaaa... Hjelper ikke med brune barberte bein og hvite sokker om man sitter som Froome på sykkelen ;-) For meg er det hvordan man sitter på sykkelen og bærer det man har på seg som bestemmer stilen, ikke hva man har på seg. Selvfølgelig fint med noen rettesnorer, men igjen, det går ikke an å kjøpe seg stil. Stort smil og en tørn i vinden er selvfølgelig fint, men har jo lite med stil å gjøre.
[quote=hotryti] Jeg heier på hvite sko og sokker Men frisyren på armene: den der er vanskelig: Hva mener du skal til for å begynne å 'frisere' armene? Krever ikke det at man er aktiv temposyklist?
Du som sykler rundt i 75+ klassen på Strava, burde vel heller sykle i Eplenikkers og sixpence, i stede for å kle deg ut som Cipollini.
[quote=hotryti] Jeg heier på hvite sko og sokker Men frisyren på armene: den der er vanskelig: Hva mener du skal til for å begynne å 'frisere' armene? Krever ikke det at man er aktiv temposyklist?
Du som sykler rundt i 75+ klassen på Strava, burde vel heller sykle i Eplenikkers og sixpence, i stede for å kle deg ut som Cipollini.
Der er vi nok uenige Når det gjelder landeveis-stash så sier jeg: for mye av det gode er akkurat passe
Uansett vil jeg takke deg: for følelsen av å bli arrestert av selveste Stilpolitiet:)
Tjaaa... Hjelper ikke med brune barberte bein og hvite sokker om man sitter som Froome på sykkelen ;-)
Selvsagt hjelper det, er jo ikke enten eller! Hvis du sitter som Froome og i tillegg har korte eller svarte (!) sokker, XXL-flasker, 40 mm med spacers under stem osv. Da er håpet ute.
Tillater meg å være uenig der. Uansett hvor mye sminke og Rapha man putter på en gris så hjelper det ikke :-P
Mulig det er jeg som blander litt begreper her. Stil er jo noe du har eller ikke har, og det kan ikke kjøpes. Man kan fortsatt pynte seg og se fin ut, men det er ikke nødvendigvis stil.
Enten blander du, eller så kan jo vi bare legge ned tråden. Hva som er bra stil og ikke, både på sykkel og syklist, er jo en megaviktig folkeopplysningskamp.
Å redusere det til «Sagan er stilig, Benoot er ikke» uavhengig av styreteip, ventilhetter, hansker, sadelpunger osv. er jo å gi opp.
Ha ha ha ha! tusen takk! Vi har gjort to episoder til, der vi snakker om hva som er tidenes feteste sykkel-kits. Snakk om å stikke hånda inn i vepsebolet
Hva er dine 5 favoritt sykkel-kits, fra hele sykkelhistorien? -Lee 'Hollywood' Turner ga meg denne utfordringen, og da er det bare å svare:)
Spørsmålet, eller rettere sagt svaret på et slikt spørsmål vil uansett bli som å stikke hånda inn i et vepsebol. Uansett: er det ikke nettopp det tråden Stilpolitiet mk. II er til for?!!
Kjære Stilpolitiet: Det er en glede å presentere LEE 'HOLLYWOOD' TURNER'S 5-på-topp-favoritt sykkeltrøyer gjennom tidene. Listen blir kjapt utvidet til mye mer enn 5, men det er ikke så rart for en fyr som har en sykkel-garderobe på 300 trøyer;)
Din blir jo vakker, hotryti muligens må jeg trosse skepsisen og prøve teknikken.
1. Starter ved endeplugg 2. Legger på utover, slik stillfoto fra videoen viser 3. Åttetall rundt hendler 4. Avslutter akkurat i svingen slik at den flate delen er uten teip 5. Fullfører med antiskli-teip midt på flaten for puppy-paws-stilling a la Rogla
Hvor gammel kan/skal en profftrøye være før den er retro nok og innafor på sykkeltur? Var ungdom da, Lance, Ulrich og etterhvert Hushovd var helter(uten sammeligning forøvrig). Er 20 år retro?
Hvor gammel kan/skal en profftrøye være før den er retro nok og innafor på sykkeltur? Var ungdom da, Lance, Ulrich og etterhvert Hushovd var helter(uten sammeligning forøvrig). Er 20 år retro?
Fant nettopp på loftet 3 mega glorete drakter ( jerseys + bibs) Saeco Cannondale 2000/2002 : Red, Black Lightning og Cesar. Det kan nok ikke bli mer Euro trash enn dette.