Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noen å sykle med Trondheim

Noen å sykle med Trondheim #2083250 24/04/2016 14:15
Styrthjelm Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Relativt fersk stisyklist ønsker noen å sykle sammen med i Trondheim. Spiller ingen trille om du er expert, eller som meg, amatør ICON_SMILE
Greit å kunne utveksle erfaringer (Fine stier, utstyr, mekking osv)
Jeg trives forsåvidt godt på tur alene også, men nå som jeg har litt mere fokus på sti, er det greit med en turkompis som kan ringe 113 når jeg har gutsa litt vel hardt ICON_SHOCKED
Ta kontakt på PM eller skriv inn her hvis du har lyst på en turkompis ICON_SMILE

Formen kommer med høststormene...
Re: Noen å sykle med Trondheim [Re: Styrthjelm] #2083271 24/04/2016 15:37
ventle Online
Besatt
Besatt
Mange som sikkert vil være med deg på tur. Akkurat nå er det fortsatt en del snø på de beste perlene (følg med i tråden(e) om Trondheim i sti-kategorien). Men gode muligheter i "lavlandet" (Ladestien, Vikåsen, Steinåsen, muligens Nidelvstien).

Anbefaler å lage en tråd her når du har konkret plan om å dra ut, så melder det seg gjerne noen som har tid og lyst ICON_WINK

mvh Helge
Re: Noen å sykle med Trondheim [Re: Styrthjelm] #2212664 04/06/2016 13:52
A
anders86 Offline
Fersking
Fersking
A
Hvor bruker du å sykle da, bymarka eller Estenstadmarka?

Anders
Re: Noen å sykle med Trondheim [Re: Styrthjelm] #2212705 04/06/2016 19:19
Styrthjelm Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Siden jeg startet tråden har jeg truffet utrolig mange trivelige likesinnede, både på nett og sti, som det har blitt flere fine turer med. Det var ikke vanskelig å få innpass i stisykkelmiljøet i Trondheim. :-) Sykler forøvrig mest i Estenstadmarka da jeg er best kjent der. Men har planer om å gjøre meg bedre kjent i Bymarka ila sommeren. Skal ut en tur i morgenkveld. Destinasjon ennå ikke satt ;-)

Formen kommer med høststormene...

Moderator  support