Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

HJELP! Innkalt som vitne!

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319094 23/06/2016 22:31
Hvilepuls Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Jeg tenkte jeg skulle gi en liten tilbakemelding om hvordan dette gikk.

Det var fullstendig fiasko.

Jeg kom meg ingen steder. Men jeg fikk jo gjøre mitt bidrag som samfunnsnyttig borger for at systemet skulle yte rettferdighet ovenfor slemme omsorgspersoner.

Jeg ble konfrontert med konkrete spm om hva jeg kunne om sykdom xxx og sykdom xxx, og visste om pasienten.

I det store og det hele husket jeg svært lite om pasienten, da jeg kun hadde vært involvert i papirarbeidet. Om sykdom A og B ble jeg overrasket over at noen i det hele tatt hadde tenkt at dette kunne ha noen som helst påvirkning på omsorgsevnen, eller ha konsekvenser for barnet. Jeg måtte forklare at jeg ikke var ekspert på A og B, og lot være å synse.

Jeg var bare dønn straight på alt sammen, og da jeg var ferdig med å forklare meg, så barnevernets advokat ut som et dumt nek, og den arrogant utseende, litt eldre advokaten til forelder, lo hånlig og høyt. Jeg fikk en beklagelse for at jeg måtte stille opp.

Hele seansen var bare ekstremt ubehagelig.

Jeg sitter da til slutt igjen med et inntrykk av at barnevernet ikke egentlig da var ute etter å få bragt på det rene hvorvidt det forelå omsorgssvikt, men at de var på fisketur etter hva som helst de kunne bruke mot forelder. Om ikke det er mange angivere der ute som har mye mer kunnskap om sykdom A og B enn hva jeg har.

Så da håper jeg dere er stolte over at jeg har vært en lydig liten gutt, og at dere ikke er sinte for at jeg ikke forfalsket informasjon og ga barnevernet ammunisjon til å ta fra forelder barnet. Målet helliiger jo middelet, og ingen røyk uten ild.

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319133 24/06/2016 06:46
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Hvilepuls

Jeg sitter da til slutt igjen med et inntrykk av at barnevernet ikke egentlig da var ute etter å få bragt på det rene hvorvidt det forelå omsorgssvikt, men at de var på fisketur etter hva som helst de kunne bruke mot forelder. Om ikke det er mange angivere der ute som har mye mer kunnskap om sykdom A og B enn hva jeg har.

Så da håper jeg dere er stolte over at jeg har vært en lydig liten gutt, og at dere ikke er sinte for at jeg ikke forfalsket informasjon og ga barnevernet ammunisjon til å ta fra forelder barnet. Målet helliiger jo middelet, og ingen røyk uten ild.

Det er en økende tendens dette at de nærmest finkjemmer foreldre etter feil.
Så jeg forstår din skepsis, selv om jeg ikke nødvendigvis forstår hvorfor du skal skrive fitte ++ titt og ofte.

Du er såpass oppegående at jeg tror du ville nådd enda bedre frem om du droppa bad-boy attituden litt yes

Personlig kan jeg fint humra av den del av "spissingen" din, all den tid den etterlater liten tvil om hva du egentlig mener.

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319272 24/06/2016 11:26
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
fittebarnevern ass.
hører man noengang noe bra om dem egentlig?
enten redder de ikke barn når de skal, eller de stjeler dem fra skikkelige foreldre og plasserer dem hos pedofile.
derfor sier jeg det jeg sier. fitte ass
good going hvilepuls

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: mtbmaniac] #2319334 24/06/2016 14:32
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: mtbmaniac
fittebarnevern ass.
hører man noengang noe bra om dem egentlig?
enten redder de ikke barn når de skal, eller de stjeler dem fra skikkelige foreldre og plasserer dem hos pedofile.
derfor sier jeg det jeg sier. fitte ass
good going hvilepuls

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Barnevernet-reddet-livet-mitt-37444b.html

Så det hender det skjer noe riktig også, faan ta hele fitte-gjengen yes

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319391 24/06/2016 17:35
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Den store fitte-tråden.

Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319395 24/06/2016 17:44
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
harru no imot fitte eller?

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319406 24/06/2016 17:55
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Nå tenkte jeg det passet fint med et bilde i denne tråden, men terrengsykkel.no er fortsatt like talentløst når det kommer til å få lagt inn bilder.

Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: Hvilepuls] #2319453 24/06/2016 20:08
E
eGo Offline
Veteran
Veteran
E
Jeg kan ikke fitte og begrape at det skal være så vanskelig å få lagt inn et bilde

Ønsker å kjøpe :
Campa krank, 172,5. 2015 modell. Kompakt/semikompakt Chorus eller bedre.
Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: eGo] #2319473 24/06/2016 21:39
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ønsker å kjøpe :
Campa gruppe, 11delt, kompakt krank, Chorus eller bedre.
Hjulsett, svart, maks 40mm. Tubular. Vekt under 1400g
Fizik Arione R3 Carbon, svart/celeste eller svart

Hva er det egentlig du ønsker å kjøpe? ICON_SMILE

Re: HJELP! Innkalt som vitne! [Re: cvrokka] #2319662 26/06/2016 12:52
E
eGo Offline
Veteran
Veteran
E
Fikset!

Ønsker å kjøpe :
Campa krank, 172,5. 2015 modell. Kompakt/semikompakt Chorus eller bedre.
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support