Nesten ny og velstelt 2016-modell Kona Private Jake til salgs. Gått en neve turer i terrenget og noe jobbsykling utenfor snøsesong.
Fantastisk sykkel som jeg har lyst å beholde, men økonomien tillater ikke både CX og racer i stallen denne sesongen. 1x spesifik ramme med 40mm dekklaring, PF30 krankhus, sliding dropouts med mulighet for SS oppsett, on-point geo og gjennomgående akslinger i alle bauger og ender. 1x11 Sram Rival One funker bøllebra og TRP-kaliperene med dual-pull overrasket stort. Hadde planer om å ettermontere BB7r før jeg fikk den, men det skippa jeg foråsidetsånn. Man kan liste opp på spec så mye man vil, det aller beste med denne er uansett hvordan den -kjører-, huhei!
Er møysommelig med hold av syklene mine og denne er intet unntak. Rammen har vært teipet på utsatte steder siden ny, kosmetisk har den knapt kabelgniss engang. Kjører også en full service og skifter alt av slitedeler som evt skulle ha nevneverdig slitasje før salg.
Størrelsesmessig sitter jeg på 187cm som plommen i egget for en litt aggressiv fit, man kan nok være både litt lengre eller en del kortere. Tipper de fleste som ellers finner seg til rette på racere i 56-58 vil sitte bra på denne.
Kan beskues i Bergen etter avtale, sendes om nødvendig for kjøpers kostnad.
12.500,-
Send helst e-post til kim.kvalheim alfakrøll gmail punktum com
Flere bilder kommer straks, for spesifikasjoner og geometri se:
http://www.konaworld.com/private_jake.cfm
Ennå tøffere med stemmet rett vei, lover.

WTB Nano 40 drar den over i monstercross-land, måler 42mm og fortsatt fin klaring. Cult Leader sticker kan fjernes, men jeg anbefaler å ha den på av helsemessige årsaker.