Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Garderobefasiliteter for sykkelpendling i Oslo sen

Garderobefasiliteter for sykkelpendling i Oslo sen #2078366 11/04/2016 19:51
K
Ketilwaa Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
K
Hei.
Jeg bor et lite stykke utenfor Oslo, og ifm sykkelpendling i en time eller deromkring er jeg avhengig av å dusje og skifte.
Og så er jeg litt på utkikk:
Lurer på om det finnes noe sted der det er mulig å ta en dusj og skifte klær. Jeg drømmer om et sted som har dusj, garderobe, muligheter for å legge igjen tøy og tørkemuligheter, kanskje til og med plass til å la sykkelen stå igjen, men det finnes vel ikke. Forslag?
Hvordan løser andre dette?

Kunne et sånt tilbud vært liv laga, medlemsskapbasert e.l., eller tror dere segmentet er for smalt pga de som har fasiliteter på arbeidsplassene rundt om?
Hvilke store arbeidsplasser i sentrum har tilsvarende fasiliteter for ansatte?

Re: Garderobefasiliteter for sykkelpendling i Oslo sen [Re: Ketilwaa] #2078387 11/04/2016 20:48
Gjaevert Offline
Avhengig
Avhengig
Et alternativ er evt å være medlem på et treningssenter(type Sats-Elixia), de har jo garderober osv.
Lar deg sikkert tøye, dusje og skifte hvis du betaler medlemskap?

Cannondale CAAD13 2020
Re: Garderobefasiliteter for sykkelpendling i Oslo sen [Re: Gjaevert] #2078392 11/04/2016 21:04
K
Ketilwaa Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
K
Ja, det gjør de nok, men blir kanskje litt dyrt å skulle betale for medlemsskap på denslags for å kun bruke garderoben. Og så er de gjerne litt knipne med å la folk legge igjen klær i garderobene?
Tenk så kult om det hadde vært marked for dusj/garderobe-sted som også vasket sykkelklær for deg. Ta av vått tøy, slenge alt i vaskepose, og så rent og tørt til retur på ettermiddagen. Dét kunne jeg betalt litt for, gjerne da i kombinasjon med treningsfasiliteter.

Moderator  support