Lett stisykkel selges. Kjempesprek markaknuser som og kan brukes til både rundbane- og endurokonkurranser.
Sykkelen er brukt 1 sesong og det er tatt service på det meste etterpå.
Ramme: Ibis Ripley størrelse M, blå. Nye lager i opphenget. Det følger og med mye smådeler. Nye bolter og gjennomføringer etc. Det er montert "Gnarcore" i ramma.
Gaffel: Pike RC3 140mm. Full service på Hank Sport i Trondheim, ikke brukt siden.
Styrelager: Cane Creek Angleset, -1 grad. Ubrukte rette styrelagerkopper følger med.
Bakdemper: Cane Creek Inline. Brukt 2 mnd. Ubrukt original Fox CTD følger med.
Hjul: Mavic Crossmax SLR. Nye lager i fremhjulet. Litt riper og lakkskader her og der. Bakfelgen har noen riper, hakk, små bulker og lakkskader (se bilder). Ingen problem å kjøre slangeløst på den. Ventiler og øvrig utstyr som Mavic sender med hjula sine følger med (dekkspaker, eikenøkler, hurtiglås, hjulposer etc
Krank: XX1, har 30 og 32t, nesten nytt
Kassett: XX1
Kjede: XX1, nesten nytt
Bakgir: XX1
Trigger: XX1
Bremser: Sram X0 Trail. Nyluftet og nye klosser. 200mm skiver f/b.
Setepinne: Reverb 125mm
Sete: Ibis
Styre: Ibis flatt 740mm
Holker: Crank Brothers skum lock on, nesten nye
Stem: Ibis 50mm
Dekk: Schwalbe Racing Raph 2,35, nesten nye. Føgler med 1 Magic Mary og 2 Hans Dampf som er brukt. Er slått hull i Hans Dampf, men lappet og fungerer fint slangeløst.
Pedaler: Mavic Crossroc med nye cleats
Ramma har en del slitemerker, steinsprut og slitasje etter dekkene. Den er litt i smaleste laget for Hans Dampf så det er lagt på et lag med epoxy på innsida som et beskyttende lag. Se bilder.
Alt i alt med bakhjulet som er som det er, ramma som har en del merker og at det følger med en del utstyr mener jeg 35 000kr er en fin pris. Det er lov å komme med bud.
Jeg foretrekker at kjøper kan hente, men jeg kan sende den om det er eneste mulighet.