Jeg har Bkool pro. Det er lite tull med den men den virker ikke i ERG mode på zwift før det kommer en ny firmware oppdatering (litt usikker på om den har kommet.). Tror kanskje ERG virker om man har egen effekt-måler (har ikke prøvd da jeg ikke bruker ERG.).
Effekt-måleren i Bkool pro er ganske riktig sånn at man ikke får sjokk når man kommer ut på asfalten. Utfordringen er bare at den drifter litt på zwift sånn at man må legge på mer power for å holde watten utover økten (Har ikke giddet å teste mye, men de gangene jeg testet ble det litt avvik mot P1.). Dette betyr ikke noe for meg da jeg bruker Bkool pro med P1 effekt-måler og da bruker jeg ikke effekt-måleren i rullen.
Det som er en fordel med Bkool pro er et det ikke er kalibrering og at det er lite trøbbel. Bakdelen er at watten drifter litt (men uproblematisk om man vet det.). Bkool pro er allikevel mye mer nøyaktig enn de fleste andre med tanke på hva den viser, og det er av og til ganske kjipt på zwift da veldig mange kjører med ruller som viser for høye watt tall

Hadde nok luktet på Snap om jeg ikke hadde hatt effekt-måler om det kun var de 2 rullene som var aktuelle.
Hvorfor vurderer du bare de 2 rullene?