Etter å ha veldig dårlige erfaringer med alt av trykkmålere som finnes her til lands (ja, jeg ser på deg gsport/xxl)
Så vil jeg bare tipse om denne:
Accu-Gage 0-15psi PR15BX PRESTA Valve Tire Gauge

Kan kjøpes bla her:
http://www.ebay.com/itm/371551982086Havner på ca 300kr inkl frakten. Dyrt men absolutt verdt det for de som er interessert i eksakt dekktrykk når du sykler fatbike.
Den er lettere (vekt) enn jeg trodde basert på bildene og er størrelsesmessig ganske lik den du får i sportsbutikker her til lands. Den føles litt "billig" når man holder den i hånda (tynt materiale, vekt, etc) enn det bildet tilsier, men det fungerer helt fantastisk bra.
Den "vanligste" man får kjøpt i butikker (digital plastsak rebrandet av bla schwalbe)

Går jo ikke lavere enn 4 psi og det er helt ubrukelig til vårt bruk. Min personlige erfaring med den kan kun oppsummeres i banneord, så jeg lar det være med å si at jeg er meget misfornøyd med det produktet.
Etter å ha innsett at jeg sjelden er over 4 psi (spes på vinter) så har den endt opp i bøtta, og jeg klinte til med den overnevnte fra ebay.
Den dukket opp etter knappe 2 uker og fungerer helt suverent. Kan gjøre enkle justeringer ned til 0.1 intervaller, og den fikk meg til å innse at klemmetesten min (presser tommelen ned i dekket) ikke er like eksakt og ofte bommer med et par psi.
Det er ganske knall å være på tur og finne ut at f.eks i snø der 3,2 psi akkurat gir gjennomslag så gir 2.3 psi perfekt flyt uten gjennomslag (selvfølgelig vil tallene være avhengig av alle faktorer som snø, rytter, sykkel, dekk, etc), men i stedet for å måtte pumpe og klemme og gjette hver gang så begynner jeg nå å kunne sette trykket på forhånd basert på snøtypen.