Ok først og fremmest så beklager jeg den dårlige trådtittel, men kunne ikke komme på noget bedre

Sagen er den at vi i en del af underetagen i vores hus har indrettet en hybel, oprindeligt tænkt som en generations bolig, men moren min flytter nu i egen lejlighet da hun gerne ville have noget større.
Det passer fint da vi nok alligevel får brug for pladsen om et par år..
Men indtil da har jeg tænkt på at det kunne være sjovt, at leje hyblen ud til bl.a. andet danske terrengsyklister der så kunne bo her en weekend og hvor de så kan få nogle guidede ture i lokalområdet. Med kort vej til Aron skisenter er der jo rig mulighed for at de kan få sig en god oplevelse med både utfor og stisykling..
Men hvordan er det skattemæssigt? Jeg kan jo forstå at det som udgangspunkt er skattefrit at leje sin hybel ud. Men hvordan bliver det håndteret hvis der f.eks. bliver tilbudt guidede ture som en del af huslejen?
Det skal ikke ses som noget jeg forestiller mig at blive en fuldtidsbeskæftigelse, men mere som en sjov måde at møde mennesker på, samt muligheden for at præsentere den norske natur for mine danske landsmænd.
Men er der nogle faldgrupper i forhold til det?