Pris 17.500
http://m.finn.no/71111254?WT.mc_id=ss_follow_shared_tipSelges grunnet flytting til utlandet!Denne sykkelen trenger lite eller ingen introduksjon for de som er på jakt etter denne type sykkel. Det er verdescup/toppmodellen til Norco og det er vanskelig å finne bedre utstyrt sykkel for pengene.
Dette er 2012 modellen, men rammen er lik i 2013 og 2014. Jeg kjøpte den av den opprinnelige eieren, men har ikke kunnet ta den i bruk grunnet skade. Det er derfor lite smart å ha den stående bare fordi jeg liker å se på den. Det er en fryktelig lekker sykkel. Den er dermed fortsatt kjørt av bare en eier.
Den er ekstremt godt vedlikeholdt. Den har overhodet ingen skader i ramme, demper eller hjul. Det er ett bittelite kast i bakhjulet (som man kan forventer av normalt bruk).
PS : På bildet er den ingen luft i dekkene, men det er tubeless og gammel guffe må renses ut. (Denne er nå renset ut og det er satt inn slanger i hjulene)
For de som er på jakt etter ekstremt "billig" sykkel, kan jeg fortelle at den står innelåst i ett kjellerrom uten vinduer, bak boltet sikkehetsdør. Så har vi i alle fall brakt det på det rene.
Tech Spec:
Aurum DH race frame , 200 mm travel , hydroformed 6061 aluminium
Rockshox World Cup solo air fork
ShockCane Creek Double barrel
Easton Havoc DH rim
Easton Havoc DH 20 mm
Easton Havoc DH 157x12 mm , Syntace axle
Sram XO right shifter 10 speed
SRAM XO DH short cage
Sram PG-1070 Cassette 10 speed 11-28T
Sram/Truvativ XO carbon crank , 83 mm shell
Easton Havoc bolt on direct mount