Kan jeg spørre hvorfor du har byttet til en setepinne med så mye setback, for så å kjøre sadelen så langt frem? :s clean og Nice ramme/setup! Men det er noe med den setepinnen som blikket låser seg på.
Er enig med deg der. Litt todelt, hadde den liggende og den demper ganske mye, merker det spesielt på grus at det er som å kjøre med mykere dekk sammenlignet med den som var der i alu originalt. Sparte litt vekt og
Denne er det mange bilder av her på forumet, men her er min potet satt opp med racerdekk og klar for landeveien. Så da blir det min 2016 racer. Har bestilt 50/34 klinger, og tror det blir veldig bra for meg.
Ja, den er satt opp hos sykkeltilpasser. Den ser mye "brattere" ut enn den er, setet har en slags kurve, så der jeg sitter er det flatt. Stusset litt over det selv, lurte på om det hadde forskjøvet seg litt, så tok frem vater for sikkerhets skyld, den midterste seksjonen av setet er flat, men tenker jeg skal ta en tur forbi for sikkerhets skyld.
Skulle være så men jeg tror forsyne meg min hatt det er en 63cm. Men herregud for en sykkel! Vanvittig responsiv og stabil og kanskje min raskeste sykkel i lett terreng. PRs hele veien hjem tross olashorts og flat brim i stedet for tempohjelmen. Litt høyt styre også. Moro med 53 klinge igjen!
Jeg var forresten ganske misfornøyd med disse hjulene når de stod på den første Merckxen min. Men de er helt supre. Det må ha vært fordi jeg brukte butylsanger før. Litt artig.
Min 2 mnd gamle S Works Tarmac. Styrestammen er kun 9 cm, så en str 54 hadde vel vært bedre for meg. (Er ganske dreven på å kjøpe ting i feil størrelse, de siste joggeskoene jeg skaffet konkluderte jeg med at var én størrelse for stor, etter tre dagers bruk).
Min 2 mnd gamle S Works Tarmac. Styrestammen er kun 9 cm, så en str 54 hadde vel vært bedre for meg. (Er ganske dreven på å kjøpe ting i feil størrelse, de siste joggeskoene jeg skaffet konkluderte jeg med at var én størrelse for stor, etter tre dagers bruk).
Med setepinnen så langt opp ser den ikke for stor ut og 90mm stem er akkurat innafor Du vil også få lengre vei ned til styret på en mindre sykkel, og det trenger du ikke ser det ut som.
Flesket til med ny (og altfor god sykkel) rett før Styrkeprøven. Fikk lov av kona da jeg sa at jeg kom til å selge den gamle landeveissykkelen + temposykkelen. Nå er ikke det gjort enda, men den nye doningen er i hus og var med på å forbedre tiden på L-O betraktelig!
- Mvh BeefCake - - - - - - - - - - - - - - - I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!
Med setepinnen så langt opp ser den ikke for stor ut og 90mm stem er akkurat innafor Du vil også få lengre vei ned til styret på en mindre sykkel, og det trenger du ikke ser det ut som.
Denne ser jo helt rå ut! Har sett en søgne syklist på noe tilsvarende også, får man disse med mekanisk ultegra og uten skivebrems? Er bilde tatt noen hundre meter før Søgne gamle prestegård, forresten?
Ridley Helium, custom matt svart med svarte dekaler
SRAM Force gruppe 53/39 m/ ultegra 11-28 4ZA Cirrus Pro carbon styre 42cm Selle Italia SLR Kit Carbon 115g sadel FFWD F5R 50mm carbonhjul Vittoria Corsa SC pariser (25mm)