Foringene du snakker om, heter "hardware" på godt norsk

( Har ikke noe godt ord på de desverre) Bushings er foringen som er presset i øyet på demperen din, slik at demperen ikke skal slites/få skade om det blir slakke i hardwaren din.
Hardwaren er bare å banke ut på begge demperene.
Bruker selv å legge demperen mot noe treplank for å ikke få noen skader.
Deretter er det bare å se om disse passer i inlinen. Mener at de passer med litt vold, men ikke noe å annbefale. Gummi belegget på foringen kan ta skade, og du får slarke etter en sykkeltur. Dette ser du kjapt, om det er unaturlig tight.. Jeg bestilte feil hardware, og måtte bruke Fox hardwaren for å kunne sykle, foringen på min demper var derfor helt ny. Kan hende det er annerledes når alt er brukt som i ditt tildelle

Fox har oppdatert foringene sine, slik at disse er litt breiere. Hardwaren bruker da spacere (de som forhindrer sidelengs bevegelse i demperen) som er litt smalere i forhold til det du trenger på Inlinen. Du kan prøve å mikse spacere mellom foxen og inlinen for å se om du finner en kombinasjon som funker.
Det er bare å prøve å se, ikke noe du kan ødelegge hvis du bruker noe sunn fornuft. Jeg har handlet mine canecreek deler på extremebikes.com og VPG.no.