Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Proflex Animal ramme med Girvin demper selges

Proflex Animal ramme med Girvin demper selges #2047846 11/01/2016 18:17
E
erikfive Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Hei

Har en Proflex Animal ramme i veldig god stand med tilhørende Girvin demper. Denne er også i god stand, men beina er pusset ned for lakk. Så ny eier kan enten lakke den eller bare kjøre med den sånn den er. Jeg skal få tatt noen bilder av den imorgen, men rammen ser meget bra ut for å være en DH sykkel som er 20 år gammel. Det er noen chips på undersiden bak, men kun synlig hvis du titter under da. ICON_WINK Jeg tror det er en 96 modell.

Jeg har betalt 2500,- for den selv og vil veldig gjerne ha igjen i alle fall 2000,-. Kan evt være interessert i å bytte i deler, sykler av høy kvalitet fra før 1996. Evt gi bud eller meld interesse.

Legger ved illustrasjonsbilde. Oppdaterer med ordentlige bilder imorgen.

Redigert av erikfive; 11/01/2016 18:18.
Re: Proflex Animal ramme med Girvin demper selges [Re: erikfive] #2053101 18/01/2016 12:12
E
erikfive Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
E
Litt mer info og bilder.

Proflex animal (97 modell. Før K2 tok ovet). Størrelse Large 20". Et hakk for stor for meg dessverre.

Easton ProGram Elite double-butted ramme med Girvin Pipe-Line Chubby i Aluminum/magnesium og med double triple-clamp crown.

Noleen NR-4 Piggyback, 4.0" travel bak.

Det følger med kranklager, men ikke styrelager.

Stand er veldig bra med tanke på at dette er en downhill sykkel. Det svarte bakgtriangelet kunne godt fått en oppfrisking av maling. Da hadde rammen vært veldig pen. Se bilder. Gaffelen er pusset for å males, men er komplett og funker som den skal, slik den står nå. Nye decals til demperen fås kjøpt på retrodecals. Mao kan den fint bare settes opp slik den står nå. Har også gummihylsene som hører til demperen som kan ses på det siste illustrasjonsbildet.

Redigert av erikfive; 18/01/2016 12:16.

Moderator  support