Hei!
Det er jo en del likesinnede her så kanskje noen har tips til meg

Drar til Canada om tre uker for å besøke kamerat som jobber der (men som ikke har fått muligheten til å utforske skimulighetene der foreløpig så han er ikke veldig kjent med do's and dont's). Skal tilbringe et par uker og har booket noen netter i starten i Revelstoke. Deretter er planen å kjøre nedover mot Vancouver Island, hvor han bor, og ta stopp på interessante punkter langs veien. Jeg har selvfølgelig ikke fått ut fingeren til å google meg fram til en plan så tenkte jeg like gjerne kunne forhøre meg med andre her om tips. Er det steder man bør oppsøke på strekningen Revelstoke - Vancouver Island? Er det noe man bør gjøre eller få med seg? Tenker både på andre skianlegg å oppsøke, aktiviteter man kan gjøre osv. Både i Revelstoke og på turen. Turen blir avsluttet med noen dager stisykling på Vancouver Island.
Er det f.eks. noe sportsutstyr eller elektronikk man bør vurdere å kjøpe på turen, eller er dette uansett såpass rimelig i Norge at det ikke er noe å stresse med?
Håper noen kan forenkle planlegginga for turen og gi noen uvurderlige kjentmannstips for å gjøre dette til en uforglemmelig tur. smile