Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

MEDIUM 2014 Mondraker Dune XR ramme med Reverb++

MEDIUM 2014 Mondraker Dune XR ramme med Reverb++ #2033071 17/11/2015 09:30
F
Fenris Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
F
Ny karbonutgåve er endeleg på veg, så det er med andre ord på tide å kvitte seg med den trufaste aluhesten.
Overskrifta seier det meste, men som tilleggsinfo kan det nevnast at dette er den absolutt beste ramma eg har hatt. Uslåeleg i høg fart nedover pga monsterlang akselavstand og supertrygg i bratta pga ekstra lang reach og kort stem. Dette er sykkelen som lar deg velge "peik og skyt" i bratte crux, men som samtidig lar deg ta samme crux roleg og kontrollert ned kantar du trudde du var nøydd til å høkke ned.

N.b: Til tross for enorm lengde på overrøret, og ditto reach og hjulavstand, er dette 2014-utgåva, som har 10mm kortare toptube enn 2015/16- modellane. Min har ein virtuell toptube på 625mm i storleik medium og kjennes skreddarsydd ut til meg og mine 176cm med lang rygg og korte bein.

Sjølv om ramma var kjøpt vinteren 2014, var forramme og linkar bytta rundt juletider 2014. Bakramme er av splitterny, forsterka utgåve, og er endå ikkje montért.
PRIS 8000kr.
Inkludert:
- Fox CTD floatX kashima
- Mondraker styrelager for tapered gaffel med cartridge bearings.
- DT Swiss bakaksel (12x142)
- Setepinneklemme
- Mondraker FG30 stem
- Mondraker FG10 Stem (med førebehald om at eg finn det. Har ennå ikkje lokalisert det, men veit at eg har det i ei skuff ein plass)

For pristillegg på 500kr:
- 125mm rockshox reverb med RH hendel. (Perfekt for montering opp ned på venstre side)

For ytterlegare 500kr:
- Bos VipR reserveshock for ein sportslegare feeling på flat stisykling. (Service trengs)
Eller
- Fox CTD kashima boost valve: 225 (for deg som vil ha full låsing oppover grusklatringane)

Ekstradelane kan kjøpast utanom, til ein høgare pris. (reverb selgast kun dersom ramme er solgt)

Bilete kan sendast til aktuelle kjøparar. I mellomtida kan ein beskue denne:
http://www.mountainbikebitz.com/2014-mondraker-dune-alloy-xr-frame-only-p-39381.html

Kontakt på epost palkrigim ætt gmail dot com
Eller
Nittitre førtifire elleve trettifem (sms er litt slitsomt)

-Pål

Redigert av Fenris; 17/11/2015 15:02.

Nordfjord Grovsyklarlaug
Re: MEDIUM 2014 Mondraker Dune XR ramme med Reverb++ [Re: Fenris] #2033221 17/11/2015 15:01
F
Fenris Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
F
Har fått ørten beskjedar i frå folk som er interesserte i kun reverb. Men denne gidd eg ikkje å selge med mindre kjøpar av ramme ikkje vil ha den med på kjøpet. (Får være grenser for kor mange gangar ein skal orke å gå på posten.)
Beklager dårleg annonseinfo.)

Det er derimot fritt fram dersom nokon vil ha ein av reserveshockane..

Nordfjord Grovsyklarlaug
Re: MEDIUM 2014 Mondraker Dune XR ramme med Reverb++ [Re: Fenris] #2035028 24/11/2015 07:56
F
Fenris Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
F
Ramme, reverb og Bos VipR er solgt.

Nordfjord Grovsyklarlaug

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå