Knappt brukte Shimano klikk pedaler inkl. plastikk/refleks (brukt 200 meter på asfalt). Ubrukt SRAM PG970 DH 9-speed kassett Ubrukte bremsefester: 203F, 60mm IS, 160R. To stk. shock mount til Fox DHX air. Ritchey Carbon WCS setepinne, 30.9mm bredde og 30cm lengde (ukappet). 3-pack 9-speed gold powerlink connector.
Fireeye sete. 2008modell Specialized pedaler. X-fusion shock (tror denne er 200mm demping). Ubrukt Saint bakgir (gammel type for feste i nav)
Et par dirt dekk, det ene står på orginal Specialized hjul. Mer eller mindre ubrukt Schwalbe Albert (2.30) 1-2km på grusvei.
Vanskelig å sette pris på mesteparten her føler jeg, noe går samla for en 50-lapp og det dyreste for kanskje 500,- Så det er bare å komme med bud, for min del er det deler jeg har til overs som ikke kommer til å bli brukt.
Dirt-dekka er nok noen år gamle (2 stk. og det ene står på et forhjul), om man ser på det siste vedlegget så ser man mønsteret på de og forhjulet med bremseskive. Det er ihvertfall orginal Specialized nav foran med 9mm, usikker på om felgringen er orginal. Bakhjulet har jeg ikke, ser det mangla som opplysning.
Har også en nesten ubrukt Avid Elixir 5 forbremse, 2012 modell. Den er syklet 1km med (grus/asfalt) kun for å få bremset inn bremseklossene. Følger ikke med rotor, det står et 40mm IS adapter på nå, men har også noen andre varienter liggende om det ønskes. Pris: 400,-
Fra sykler til salgs tråden jeg har: Specialized P2 2008 modell Chromo. Følger med gir bak med girøre og kassett (ikke montert), Shimano XT bakbremse. Fikk nytt headset (Crank Brothers FR) og siden ikke brukt. det følger ikke med hjul, demper eller forbremse til denne sykkelen. Selges gjerne i deler.
Knappt brukte Shimano klikk pedaler inkl. plastikk/refleks (brukt 200 meter på asfalt). Ubrukt SRAM PG970 DH 9-speed kassett Ubrukte bremsefester: 203F, 60mm IS, 160R. 3-pack 9-speed gold powerlink connector. Fireeye sete. 2008modell Specialized pedaler. X-fusion shock (tror denne er 200mm demping). Ubrukt Saint bakgir (gammel type for feste i nav) Et par dirt dekk, det ene står på orginal Specialized forhjul. Avid Elixir 5 forbremse, 2012 modell. Nesten ubrukt.