Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Med sykkel i Ytre Arna?

Med sykkel i Ytre Arna? #2025104 23/10/2015 10:22
Laxeluz Offline OP
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
OP Offline
Me i tredje klasse på Bergen Arkitekthøgskule jobbar for tida med ulike strategiar for korleis Ytre Arna kan utvikle seg. I den forbindelse så vil eg forsøke å integrera sykkelen i størst mogleg grad. Det eg finn av stiguidar er på Haukås og i Indre Arna, men ingen ting i mellom? Er det ingen stiar her som er verdt å sykla?
Om det er nokon som har førstehandserfaring frå anna sykling i Ytre Arna så er det også veldig interessant å høyra om. Ta kontakt her eller send meg PM eller mail til andreas(a)tveit-lys.no

Andreas Tveit
Re: Med sykkel i Ytre Arna? [Re: Laxeluz] #2025226 23/10/2015 16:29
A
aresm Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
A
Her er eit sted eg ennå ikkje har prøvd, men som eg planlegg i framtida og har litt håp om.
Link til Ut.no Tilgang fra Gamlevegen i Ytre Arna og opp gjennom undergang ved E39.

Om den er ok, så kjem du opp på rundt Spåkevatn, der det er eit stort nettverk av stier. Siden du nevner utvikling, så er dette stier som i dag er vanskelig å sykle, i alle fall for ein amatør som meg, men med litt arbeid kunne blitt veldig bra.

Eg har heller ikkje sjekka ut opp i frå Sætrefjellet (Link) , men det er ein annan plass eg planlegg å undersøke.

Re: Med sykkel i Ytre Arna? [Re: aresm] #2025723 26/10/2015 08:16
Laxeluz Offline OP
OP Offline
Takk for gode tips. Eg skal sjå om eg ikkje får med meg sykkelen ein dag snart, så eg kan gjera litt feltarbeid

Sitat: aresm
Om den er ok, så kjem du opp på rundt Spåkevatn, der det er eit stort nettverk av stier. Siden du nevner utvikling, så er dette stier som i dag er vanskelig å sykle, i alle fall for ein amatør som meg, men med litt arbeid kunne blitt veldig bra.

Dette høyres veldig lovande ut. Om enkle tiltak som til døme klopping kan gjera området attraktivt for stisykling, så gjer det at det vert enkelt for meg å argumentere i oppgåva mi for at Ytre Arna kan verte ei sykkeldestinasjon i Bergen kommune.

Andreas Tveit

Moderator  support