Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Midtdemper reiser seg med sneglefart

Midtdemper reiser seg med sneglefart #2015643 27/09/2015 18:32
G
Gresskar Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
G
Har en fuel ex 7 og problemer med midtdemperen. Når man setter seg på sykkelen så går demperen ned, men når man går av kan man se at demperen reiser seg igjen meget sakte. Så den er mer eller mindre ubrukelig. Utrolig nok ikke lagt merke til dette før nå (kjøpte sykkelen tidligere i sommer). Sykkelbutikken ligger et stykke unna så vet ikke om jeg gidder å ta den med dit med mindre det er noe jeg ikke kan fikse selv. Alt ble satt opp og luft ble fylt når jeg kjøpte den. Vært litt på latsiden og ikke kjøpt demperpumpe, men har bestilt nå.

Demperen har i midlertid vært sånn hele tiden. Merket meg det på første tur, men gikk rett i glemmeboka til nå hvor det rett og slett slo meg at den ikke virker. Kanskje litt for vant til å sykle uten. Det høres også ut som luft kommer ut fra et eller annet sted når man setter seg på sykkelen. Hva kan problemet være?

Det er en Fox Float CTD.

Re: Midtdemper reiser seg med sneglefart [Re: Gresskar] #2015647 27/09/2015 18:42
J
JoachimV Offline
Besatt
Besatt
J
Ville vel begynt med å se på returdemping, den røde knotten avgjør hastighet på retur.

Re: Midtdemper reiser seg med sneglefart [Re: JoachimV] #2015649 27/09/2015 18:45
G
Gresskar Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
G
Sitat: JoachimV
Ville vel begynt med å se på returdemping, den røde knotten avgjør hastighet på retur.

Haha, fy f*** den visste jeg ikke om. Det løste problemet.

Hjertelig ICON_SMILE

Moderator  support