Da er sykkelen skrudd noenlunde sammen. Har ikke fått delen til setepinnen, så den står med fast pinne enn så lenge. Ukappa kronerør på gaffelen, siden jeg må måle og teste litt på styrehøyder.
Ramma er beefy, altså! Vet ikke om jeg tør å veie den.
Hmm, bare jeg som ikke ser bildet? Trykk på fila, så skal det vise.
Fra fabrikken 1330 på fredag og i hånda mi 1740 på tirsdag. Helt syk postgang. Se hendelsesforløpet her:
Trykk for å se...
5:40 pm Delivered TRONDHEIM NO 1:47 pm At local FedEx facility NORWAY NO 1:47 pm On FedEx vehicle for delivery NORWAY NO 6:36 am At local FedEx facility NORWAY NO 10/26/2015 Monday 5:25 pm At local FedEx facility NORWAY NO 7:59 am In transit NORWAY NO Tendered to authorized agent for final delivery 7:55 am International shipment release Import SKEDSMOKORSET NO 4:38 am At destination sort facility GARDERMOEN NO 10/25/2015 Sunday 6:32 am In transit KOELN DE 6:13 am Departed FedEx location KOELN DE 2:35 am In transit KOELN DE 1:21 am Departed FedEx location ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 1:08 am Arrived at FedEx location KOELN DE 10/24/2015 Saturday 11:15 pm In transit ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 7:04 pm Arrived at FedEx location ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 2:15 pm In transit DUBAI AE 2:09 pm In transit DUBAI CITY AE 10:37 am In transit NEW DELHI IN 10:09 am In transit NEW DELHI IN 6:09 am In transit GUANGZHOU CN 6:09 am In transit GUANGZHOU CN 5:17 am Departed FedEx location GUANGZHOU CN 4:28 am In transit GUANGZHOU CN 1:56 am Arrived at FedEx location GUANGZHOU CN 10/23/2015 Friday 11:48 pm In transit ANGELES CITY PH 9:13 pm In transit TA YUAN HSIANG TW 9:07 pm In transit TA YUAN HSIANG TW 7:20 pm Left FedEx origin facility TAOYUAN CITY TW 1:33 pm Picked up TAOYUAN CITY TW
Takk folkens! Veldig fornøyd. Ser ikke ut som en 29er egentlig, for dette er en stor sykkel. 203mm bremseskivene ser nesten litt små ut. Hadde vert artig å satt denne ved siden an en medium spitty f.eks. hadde sett lik ut, men forstørra, tror jeg.
KS link er en form for VPP. Veeldig pløsj.
Vekta havner på ganske nøyaktig 15kg med reverb, rikig sete, kutta kronerør, riktig kassett og tubeless oppsett. Det er godt innafor.
Takk folkens! Veldig fornøyd. Ser ikke ut som en 29er egentlig, for dette er en stor sykkel. 203mm bremseskivene ser nesten litt små ut. Hadde vert artig å satt denne ved siden an en medium spitty f.eks. hadde sett lik ut, men forstørra, tror jeg.
KS link er en form for VPP. Veeldig pløsj.
Vekta havner på ganske nøyaktig 15kg med reverb, rikig sete, kutta kronerør, riktig kassett og tubeless oppsett. Det er godt innafor.
Specliste, gjerne med litt vekt og gram og sånn, hadde vært knall :-)
Utrolig lekker og ganske sjelden sykkel her på berget. Blir spennende å se om 160 er passe eller litt mye med tanke på vinkler og høyde på fronten. Vurderte denne selv, men endte på Ripley.
Litt lengre testtur i dag. Merker både at det er lenge siden jeg har sykla og at sykkelen er uvant. Knota mye i starten. Glei på enkle røtter, kom ut av balanse, og hadde ikke helt "feelingen". Utover turen ble det bare bedre og bedre, og jeg og Prime'en ble veldig gode venner tilslutt.
En ting. Er det noen andre her med DBAir bakdemper som har 3-4mm udempa vandring i starten? Liker det ikke, og siden det tyder på at det er luft i demperen, kan den skumme og gi uforutsigbar demping. Lurer på om jeg skal henvende meg til Banshee eller den norske importøren av Cane Creek.
Jeg hadde lekkasje på demperen min når ramma var ny, ringte gutta som har Cc og det var løst og sykkelen var back in business så raskt som det overhodet er mulig når det oppstår et problem! Så med andre ord, jeg hadde henvendt meg til de og ikke til Mayhem/banshee. :-)