Iron Maiden: sykkelentusiaster?
|
Iron Maiden: sykkelentusiaster?
04/09/2015 10:25
|
Mastodon
OP
Avhengig
|
OP
Avhengig
Iron Maiden slipper nytt album idag. Hver gang jeg har sett reklame for skiva, har jeg tenkt at det ser ut som at Eddie har hatt på seg sykkelhjelm denne gangen. Etter å ha sett nærmere på coveret, viser det seg også at de har lånt logoen til Sørensen Sykler til S-ene sine;-) Hva tror man? Vil Eddie komme syklende ut på scenen på neste turné, og hvilket sykkelmerke vil i tilfelle være Eddies weapon of choice? 
|
|
|
Re: Iron Maiden: sykkelentusiaster?
[Re: Mastodon]
04/09/2015 10:39
|
nilswithskills
Ringrev
|
Ringrev
mvh Nils
|
|
|
[Re: nilswithskills]
04/09/2015 10:47
|
btm
Besatt
|
Besatt
Nei, det må jo være en skikkelig stålramme. Er fristende å foreslå Fat Chance Yo Eddy. Men jeg tror igrunn han vil ha noe mer nedoverrettet, med mer vandring i front og slackere vinkler. Men fremdeles stål og HT... 
btm
|
|
|
04/09/2015 10:49
|
OveR
Apartheidmotstander
|
Apartheidmotstander
Hva med Intense Hard Eddie?
Mvh OveR
|
|
|
04/09/2015 10:49
|
Garpen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hard Eddie er vel en soleklar kandidat!
NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også! Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
|
|
|
04/09/2015 10:57
|
Brusdalen
Ivrig
|
Ivrig
Stål er ikke så viktig bare det er tungt metal ...
Hard Rocx har kanskje noe i katalogen?
|
|
|
04/09/2015 11:18
|
Mastodon
OP
Avhengig
|
OP
Avhengig
Eddie er lei av å løpe til bakkene, så han kaster seg på sykkelen i stedet. Han ser ganske skrapa ut, så jeg vil tro at han går bra oppover. Har ikke sett noen offisielle data på det, men det er vel rimelig å tro at han trår rundt 666 Watt på terskel?
|
|
|
04/09/2015 13:01
|
btm
Besatt
|
Besatt
Selvfølgelig sykler han på en Hard Eddie, at jeg ikke klarte å "huske" det. Er jo det tøffeste sykkelmerket til og med... 
btm
|
|
|
04/09/2015 15:22
|
TrondAM
Veteran
|
Veteran
Up the irons! Hard Eddie ee godt alternativ, kanskje ikkje tungt nok men 
Redigert av TrondAM; 04/09/2015 15:23.
|
|
|
04/09/2015 15:33
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Endelig nytt album.... Skal være bra:). Blaze Bayley, tidligere vokalist har terrengsykling som hobby, ser kanskje ikke slik ut, men men:)
CK ELVERUM
|
|
|
04/09/2015 15:53
|
Williambiker
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Noen som har hørt albumet? Det har vel gått på Radio Rock et par ganger i dag
|
|
|
[Re: Williambiker]
04/09/2015 16:22
|
DesmoSkier
Besatt
|
Besatt
Noen som har hørt albumet? Det har vel gått på Radio Rock et par ganger i dag Jepp. Det er jo sluppet på div. streamingmedia som Spotify osv.
Helge StravaKjøper: XG-1199-kassett, send PM
|
|
|
04/09/2015 16:38
|
d0ppler
Avhengig
|
Avhengig
Jeg har hørt gjennom hele dobbeltalbumet. Det er absolutt et bra Maiden-album, men må nok erkjenne at jeg likte de bedre før.
|
|
|
05/09/2015 09:17
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hørte hele albumet for første gang i dag og syntes det er veldig bra, men er også langt og mye å sette seg inni, er mye prog (forsåvidt ikke noe nytt). Men må dette blir nok den mest spilte platen for meg utover høsten og har god tid å komme inn i den. Har foresten en Primal Wear maiden sykkel trøye (der Eddie kjøre motorsykkel), en god del år, men bruker den fortsatt på stiturer, men litt stor da jeg var noe rundere når jeg kjøpte den. Hvilken herlig tid, da en kunne være litt stuttkjukk og sykle rundt i maiden trøye uten ambisjoner om god form. Skal ut på en stitur etterpå, hvis det ikke regner da lurer jeg jaggu meg at jeg skal ha den på, for å ære maiden.
|
|
|
05/09/2015 15:12
|
eirikbk
Ivrig
|
Ivrig
Eddie er lei av å løpe til bakkene, så han kaster seg på sykkelen i stedet. Han ser ganske skrapa ut, så jeg vil tro at han går bra oppover. Har ikke sett noen offisielle data på det, men det er vel rimelig å tro at han trår rundt 666 Watt på terskel? På utveksling 66-6 vel og merke!
|
|
|
[Re: Oddefa]
05/09/2015 17:23
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hørte hele albumet for første gang i dag og syntes det er veldig bra, men er også langt og mye å sette seg inni, er mye prog (forsåvidt ikke noe nytt). Men må dette blir nok den mest spilte platen for meg utover høsten og har god tid å komme inn i den. Har foresten en Primal Wear maiden sykkel trøye (der Eddie kjøre motorsykkel), en god del år, men bruker den fortsatt på stiturer, men litt stor da jeg var noe rundere når jeg kjøpte den. Hvilken herlig tid, da en kunne være litt stuttkjukk og sykle rundt i maiden trøye uten ambisjoner om god form. Skal ut på en stitur etterpå, hvis det ikke regner da lurer jeg jaggu meg at jeg skal ha den på, for å ære maiden. Kjøpte den selv i går, mye bra... Syns førsteinntrykket av den laaaange låta er meget bra... Men hørte albumet mens jeg sto i malingslukt, så mulig småørska:). PS Odd: alle likte deg bedre som rund... Helt sikker på at du var et bedre menneske da:).
CK ELVERUM
|
|
|
[Re: Otoen]
05/09/2015 17:45
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hørte hele albumet for første gang i dag og syntes det er veldig bra, men er også langt og mye å sette seg inni, er mye prog (forsåvidt ikke noe nytt). Men må dette blir nok den mest spilte platen for meg utover høsten og har god tid å komme inn i den. Har foresten en Primal Wear maiden sykkel trøye (der Eddie kjøre motorsykkel), en god del år, men bruker den fortsatt på stiturer, men litt stor da jeg var noe rundere når jeg kjøpte den. Hvilken herlig tid, da en kunne være litt stuttkjukk og sykle rundt i maiden trøye uten ambisjoner om god form. Skal ut på en stitur etterpå, hvis det ikke regner da lurer jeg jaggu meg at jeg skal ha den på, for å ære maiden. Kjøpte den selv i går, mye bra... Syns førsteinntrykket av den laaaange låta er meget bra... Men hørte albumet mens jeg sto i malingslukt, så mulig småørska:). PS Odd: alle likte deg bedre som rund... Helt sikker på at du var et bedre menneske da:). Helt klart et bedre menneske da! Og du burde snart leie deg håndtverker! En håndtverker og en lege neste sesong så blir det bedre form på deg også:) får du tid til mer Maiden også.
Redigert av oddefa; 05/09/2015 17:45.
|
|
|
[Re: Oddefa]
06/09/2015 08:00
|
Otoen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hørte hele albumet for første gang i dag og syntes det er veldig bra, men er også langt og mye å sette seg inni, er mye prog (forsåvidt ikke noe nytt). Men må dette blir nok den mest spilte platen for meg utover høsten og har god tid å komme inn i den. Har foresten en Primal Wear maiden sykkel trøye (der Eddie kjøre motorsykkel), en god del år, men bruker den fortsatt på stiturer, men litt stor da jeg var noe rundere når jeg kjøpte den. Hvilken herlig tid, da en kunne være litt stuttkjukk og sykle rundt i maiden trøye uten ambisjoner om god form. Skal ut på en stitur etterpå, hvis det ikke regner da lurer jeg jaggu meg at jeg skal ha den på, for å ære maiden. Kjøpte den selv i går, mye bra... Syns førsteinntrykket av den laaaange låta er meget bra... Men hørte albumet mens jeg sto i malingslukt, så mulig småørska:). PS Odd: alle likte deg bedre som rund... Helt sikker på at du var et bedre menneske da:). Helt klart et bedre menneske da! Og du burde snart leie deg håndtverker! En håndtverker og en lege neste sesong så blir det bedre form på deg også:) får du tid til mer Maiden også. Ja, hadde jeg hatt penger til det så:). Kanskje sette bort ungene hele våren og sommeren også, samt lege i huset.., da skulle det blitt saker:). Ingen store planer for oppussing neste sesong, annet enn skifte farge på terrassen, det betyr rens/pussing pluss beising på nytt. Påskeprosjekt det:). Unga blor større, sover bedre og bedre... Så neste år...... Når det er sagt, så har jeg jevnt over vært i vesentlig bedre form i år enn i fjor,så neste sesong skal nok bli enda bedre. Da skal jeg være på ditt nivå;). Nå blir det mye fatbike og løping utover høsten... Blir gøy med langrenn når vinteren kommer også. Skal ha flere langturer i år, starte tidlig og ta hernes/Jømna pluss pluss. Regner med at du joiner;).
CK ELVERUM
|
|
|
06/09/2015 11:17
|
OLedward
Avhengig
|
Avhengig
Første gjennomlytting på crappy Machøyttalere ga meg en del Piece of Mind-følelse (minus synth/piano, da), og det er vel neppe et dårlig tegn. Kult også at de er tilbake med laaange låter (med forbehold om at de har drevet med det hele tida, har ikke fulgt bandet gjennom 90- og 00-tallet).
|
|
|
[Re: Otoen]
06/09/2015 14:53
|
Oddefa
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Hørte hele albumet for første gang i dag og syntes det er veldig bra, men er også langt og mye å sette seg inni, er mye prog (forsåvidt ikke noe nytt). Men må dette blir nok den mest spilte platen for meg utover høsten og har god tid å komme inn i den. Har foresten en Primal Wear maiden sykkel trøye (der Eddie kjøre motorsykkel), en god del år, men bruker den fortsatt på stiturer, men litt stor da jeg var noe rundere når jeg kjøpte den. Hvilken herlig tid, da en kunne være litt stuttkjukk og sykle rundt i maiden trøye uten ambisjoner om god form. Skal ut på en stitur etterpå, hvis det ikke regner da lurer jeg jaggu meg at jeg skal ha den på, for å ære maiden. Kjøpte den selv i går, mye bra... Syns førsteinntrykket av den laaaange låta er meget bra... Men hørte albumet mens jeg sto i malingslukt, så mulig småørska:). PS Odd: alle likte deg bedre som rund... Helt sikker på at du var et bedre menneske da:). Helt klart et bedre menneske da! Og du burde snart leie deg håndtverker! En håndtverker og en lege neste sesong så blir det bedre form på deg også:) får du tid til mer Maiden også. Ja, hadde jeg hatt penger til det så:). Kanskje sette bort ungene hele våren og sommeren også, samt lege i huset.., da skulle det blitt saker:). Ingen store planer for oppussing neste sesong, annet enn skifte farge på terrassen, det betyr rens/pussing pluss beising på nytt. Påskeprosjekt det:). Unga blor større, sover bedre og bedre... Så neste år...... Når det er sagt, så har jeg jevnt over vært i vesentlig bedre form i år enn i fjor,så neste sesong skal nok bli enda bedre. Da skal jeg være på ditt nivå;). Nå blir det mye fatbike og løping utover høsten... Blir gøy med langrenn når vinteren kommer også. Skal ha flere langturer i år, starte tidlig og ta hernes/Jømna pluss pluss. Regner med at du joiner;). Ja, hva skal en gjort uten neste år he he. Men det er nå en må gjøre jobben, ikke neste år, for da blir det bare "men, neste år" igjen til neste år...og sånn går åra. Hørt flere runder med platen i dag, blir bare bedre og bedre.
|
|
|
|
|