Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Flaskeholder til setepinne?

Flaskeholder til setepinne? #2000927 25/08/2015 09:32
H
HåvardE Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
H
Prøvde mot slutten av sesongen i år med en ekstra flaskeholder på setepinnen for å droppe drikkesekk (kun en flaskeholder ellers). Har satt på en holder fra King Cage i stål, men den greier ikke å holde på store flasker (0.7) når det blir litt rufsete. Foreløpige tester tyder på at små flasker går greit. Det ser ut til at det blir for topptungt, og at holderen utvider seg ganske kjapt.

Er det noen andre som bruker flaskeholder på setepinnen som har erfaringer? Er det andre typer/modeller enn KC som vil fungere bedre til dette formålet?

Håvard

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Flaskeholder til setepinne? [Re: HåvardE] #2001371 25/08/2015 22:09
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Jeg har dårlig hell med King Cage i stål, men 100% hell med King i titan. Mistet en flaske i går på tur med stålholderen. Med titanholderen bak setet har jeg ikke mistet flasker.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Flaskeholder til setepinne? [Re: sykkeloyvind] #2001444 26/08/2015 07:08
H
HåvardE Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
H
Sitat: sykkeloyvind
Jeg har dårlig hell med King Cage i stål, men 100% hell med King i titan. Mistet en flaske i går på tur med stålholderen. Med titanholderen bak setet har jeg ikke mistet flasker.

Takk Øyvind. Har Titan-holder fremme, så da kan jeg prøve å bytte om. Hadde en mistanke om at jeg ble straffa for å ha kjipa ut og kjøpt stål.......

[Linket bilde fra veloviewer.com]

Moderator  support