God ettermiddag!
Jeg kommer flyttende til trondheim pga videreutdanning, og har gledet meg svært mye til å sykle i bymarka igjen. Har bodd her tre år tidligere, så har erfart at det er mye bra sykling her. Har vært inne på tanken på å melde meg inn i en sykkelklubb for å komme inn i et sykkelmiljø, men har tenkt at jeg ville prøve forumet litt først. Det jeg lurer på er om noen av dere trønderske stisyklere er med i klubb eller om dere bare avtaler turer løst og fast? Hadde vært kult om noen kjente her hadde syntes det var ok å ha meg med på en tur, mye gøyere å sykle når man har andre med seg.
Jeg ser på meg selv som en ganske grei syklist, både oppover og nedover - men langt ifra en vågal endurofyr. Føler jeg tør å prøve en del, og har ikke noe i mot å sykle grovt. Jeg er dog ikke noe downhillsyklist med plate, helhjelm og beskyttere. Trør for tiden rundt på en Cube Stereo 140 mm - artig og leken sak.
Kommer til trondheim i dag, og har planer om å sykle allerede i mårra. Så kult om noen skal på tur og har plass til èn til!

Gi gjerne beskjed her i tråden eller på PM. Og så er jeg takknemmelig for alle tips om hvordan jeg kommer meg inn i sykkelmiljø her i byen! Takk for meg.
- Simen