Skal bytte ut hjulsettet på denne Bianchien, og ønsker en oppgradering fra nåværende Fulcrum Racing 7. Gidder ikke klatte med limedekk så det blir clincher. Tenker maks 4k og kan godt kjøpe brukt. Mye i denne prisklassen som vil være en oppgradering. Jeg kjører ikke noe særlig ritt, så det blir et hjulsett som brukes hele tiden, og som skal være mer gøy enn settet jeg har nå. Kanskje viktigst er at det må se fett ut :-) Har sett på Zonda, og disse oppfyller de fleste ønskene mine. Men det finnes også mye snacks på bruktmarkedet. Easton EA90 Aero med 32mm/28mm frister også. Holder til på Jæren, så det er forholdsvis lite bakker og heller mer vind. Noen innspill på valg? Evt andre alternativ?
OT: Bare et vennlig tips - gjør det lett for oss å se bildet ditt (som du jo har lagt ved innlegget ditt) med følgende triks: Høyreklikk på vedlegget ditt og velg "Kopiér linkadressen" (eller noe slikt), rediger innlegget ditt, velg ikon for innlegging av bilde (i knapperaden, jeg velger vanligvis non-float), lim inn lenka di og vips, så vises bildet ditt i innlegget, slik:
Hiver meg litt på denne tråden siden den omhandlet hjulsett.
Jeg har en Cannondale Supersix Evo 2014 (Sort&hvit). Har kikket litt på Mavick sin Ksyrium serie, og jeg lurte på om noen kunne være behjelpelig med å forklare litt om forskjellen på de ulike