Jepp da var det gjort. Da var jeg endelig tilbake i det gode selskap. Jeg meldte meg inn i TS for ca 10 år siden, jeg hadde noen tusen innlegg og fant etter hvert ut at jeg måtte begrense meg selv litt i forhold til tid foran pc og å henge rundt på forumet.
Da min gamle mailadresse ble slettet og et eller annet uforståelig rent teknisk skjedde i forbindelse med en innlogging på forumet for noen år siden, så jeg på det som et tydelig signal om at noe måtte gjøres..
Nå var tiden inne for å kutte ut TS, den ultimate "tidstyven" kom med et kall. Det er like greit å komme seg ut, logge av, legge bort behovet for å mene og synse i enhver sammenheng.
Begynne livet, men våre veier ble ikke skilt. Jeg fulgte med som passiv medlem, uten godkjent passord og brukernavn. Jeg holdt kontakten, jeg holdt meg i selen, jeg klamret meg fast og lot være å utøve vold og trusler mot TS, for å komme meg inn på TS igjen. Jeg droppet innom dann og vann og fulgte mest med på Raskalls "kall og kamp" og headingen "trening". Skrivekløen er mer eller mindre kurert og jeg mener nå at jeg er "voksen" nok til å kontrollere meg i i slike "sosiale" settinger som vi har her på TS.

Jeg vil med dette si, at jeg er tilbake og at jeg er klar for "kamp" og må faktisk ydmykt innrømme at jeg har savnet dere og muligheten for å avlevere et par "spydige" kommentarer i øst og vest.

Med vennlig hilsen Neilpride, tidligere kjent som Takkskarufaenmegha og DagRS.