Etter lang og tro tjeneste skal Heckleren omplasseres. Ny og sprekere utgave har kommet i hus. Her har man muligheten til å få seg skikkelig kapabel stisykkel til en lav pris. Solid, men lett nok bygget med deler som funker.
Ramma sistegenerasjon 26" Heckler (hvit) med en fox RP23 (sist fullservet hos Cyclon siste halvdel av sist sesong). Klatrer som ei geit og trygg og stødig nedover. 150mm vandring. Hecklermodellen finnes fremdeles hos SC, men i dag med 27,5-hjul.
Rock Shox Revelation 2-step (120 og 150mm) ny i 2013. Hope styrelager med Hope Head doctor.
Hjulene er håndbygde med Hope Pro 2 (15mm foran og 10mm gjennomgående bak) og WTB Speed Disc All Mountain med Maxxis Advantage 26x2,4 dekk. Kan også følge med et sett med brukte Ardent 2,4.
Knallgode Hope V2 bremser med den beste hendelen. 200mm skive foran og 185mm bak. Følger med ekstra klosser.
Saint kranklager. Race Face Evolve XC krank med 32t N/W drev. Drevet er kjørt en tur...har vel også liggende et framgir og drev om det er ønskelig å sette på.
Gir: SRAM X9 trigger/XO blackbox bakskifter (ny i fjor). Ok kjede og kassett.
Thomson elite setepinne, Fizik Gobi sete (ev. et annet om jeg har noe liggende), Race Face Evolve AM lowriser styre, Truvativ 75mm stem (har også et 90mm stem om ønskelig).
Brukt som stisykkel av meg siden den var ny. Godt tatt vare på og fått det stell og omsorg en slik en skal få. Det synes at den er brukt, men den er ikke sliten.
Jeg er 193 sjøl. Passer nok ca opp til min lengde eller kanskje litt til, og godt ned på 80-tallet.
Kan besiktiges og prøves på Hamar.
8000,-
Følger med lokalt produsert Heckler-brygg for de som måtte like slik...ramma har faktisk original flaskejekk på girøret :-)
Ser helst at interesserte ringer 95973297, ev. PM her.
Bilder kommer snart. I mellomtiden kan den sees
her , men da i en litt annen konfigurasjon (noen deler fra dette bildet som blir med videre).