Har en Skoda Octavia stasjonsvogn uten henger feste, og trenger tips til stativ som festes til bakluken eller lignende. Noen som har tips til hva som kan brukes?
Må ha med 4 sykler og har feste for 2 på taket, så jeg trenger å ha plass til de 2 siste.
Jeg brukte et thule clip-on på en audi a4 jeg hadde. Sjekk thule sine sider om de har en variant som passer din skoda, det varierer litt med spoilere og andre plastdeler om sånne stativer passer.
Jeg har solgt bilen og har et stativ til salgs btw
Har en Skoda Octavia stasjonsvogn uten henger feste, og trenger tips til stativ som festes til bakluken eller lignende. Noen som har tips til hva som kan brukes?
Må ha med 4 sykler og har feste for 2 på taket, så jeg trenger å ha plass til de 2 siste.
Er det ikke noe alternativ å sette på flere stativ på taket?
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Jeg opplevde det ikke som noe problem å ha 4 sykler på taket av "lav" bil, det gikk greit å laste på/av samtlige uten å stå på noe. Det er en fordel at syklene har litt forskjellig størrelse/geometri når de skal stå tett, alternativt kan man lengdeforskyve stativene.