Etter mye jobbing med meg selv ønsker jeg å teste interessen for det som var drømmesykkelen for kun få år tilbake. Har en Seven Sola Olympic 2008 modell som dessverre ikke få nok sykkel tid. Hadde opprinnelig tenkt å spare denne til jr. vokste inn i den, men har erkjent at jeg ikke har plass. Lufter i utgangspunktet interessen for rammen, men kan også selge tilhørende deler om det er interesse for det, og om prisen er rett.
Rammen er en special edtiton av Seven's Sola modell, som ble laget for Mary McConneloug til bruk i Bejing OL. Modellen ble slanket i vekt i forhold til den originale Sola modelled ved bruk av Seven’s crazy light Cirrus Ultra-Butted tubing i kombo med deres Argen butted ti tubes. Rammen byr på racing geometri, er ultra responsiv i kombinasjon med super smoooth titan feeling. Evigvarende og perfekt for herjing for aspirerende xc fantomer, eventuelt som et sykkel smykke til dama.
Rammen er 16.5 og overrør (actual) er 57 cm. Ny pris som ikke er særlig relevant var ca 25 000. Ønsker å teste interessen på utropspris på 4 000, inkl Kent Ericssen titan setepinne og Chris King styrelager. Om dette er helt feil er jeg takknemlig for innspill mht hva som måtte være fornuftig pris.
Hjulene som sitter på er Stans Olympic felger på Tune King/Kong bygget med titan eiker. Vekten er ca 1290 g, og hjulene er "bullet proof". Kunne tenke meg 3 000 for disse.
Øvrige deler er XTR 980 bremser, skiftere, triggere, kassett & kjede. Seven titan stem 105 mm, 3T Xida styre (62 cm) og DT Swiss XCR Twin shot gaffel. Er mottakelig for bud om noe av dette skulle være av interesse.