Har en irriterende ulyd når venstre pedal er ca kl 10. Kommer relativt tidlig når man tråkker og spesielt hørbar når jeg står å tråkker. Sykkelen har nettopp vært inne til service og jeg ba spesifikk om sjekk av krank. De fant ikke noe galt med den.
Jeg har sjekket og smurt det meste av deler uten at lyden har blitt bedre. Setepinne, pedaler/pedalarm, hjulbolter/fester mm. Noen formeninger om hva dette kan være? Utrolig irriterende.
Har fått med meg at det ofte høres ut som kranken men ikke behøver være det. Føler jeg har sjekket og kontrollert det meste men får sende den inn på verksted en gang til.
Alu-ramme? De kan ha noen ulyder som ikke spiller noen rolle og som du neppe blir kvitt. Noen sportsbutikker har ikke kompetanse til å bli kvitt lyden, du kan ende opp med å betale for masse deler når du egentlig skulle fettet gjengene eller renset bolten på setepinnen f eks...
Hadde irriterende lyd som visste seg å være en liten løs plate som sitter under mine SIDI landeveissko. Den brukes visst nok til innstillinger av Look pedaler