Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noen som ønsker å gi bort en hardtail?

Noen som ønsker å gi bort en hardtail? #1967998 03/06/2015 19:57
K
konduktans Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
K
Har solgt to(snart 3) og gitt bort en av mine seks sykler, og jeg lukter nå på et nytt prosjekt.

På grunn av at jeg har brukt aaaaaaalt for mye penger på sykkel de siste årene ønsker jeg å se om noen har en til overs som de ønsker å gi bort så den får et nytt liv. Jeg søker en hardtail/hybrid/rigid sykkel i størrelse M(18") eller noe rundt det.

Tenker å bygge en 1x10 eller single speed/fixed hardtail eller rigid. Jeg trenger ikke noe fancy, den kan godt være skadet, dårlig vedlikeholdt og/eller gammel. Hvis du bare har ramme eller deler, så trenger jeg gjerne det også.

Det perfekte hadde vært en eldre "high end" hardtail, f.eks en Cannondale. Som kunne fått nytt liv som en moderne sykkel.

Send gjerne PM :-)

Holder til i Bærum, og kan hente innenfor rimelig avstand!

Re: Noen som ønsker å gi bort en hardtail? [Re: konduktans] #1969637 08/06/2015 08:43
Maybelline Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg har en Skoda jeg hadde tenkt til å gi bort. Det er en hybrid med rammefester for skivebrems og ok styrelager. Rammen er bygget av Author, og er str M/L omtrent. Rullende chassis med hjul, gaffel, styrelager og setepinne.
Er det noe du vil ha?

Man kommer alltids ned
Re: Noen som ønsker å gi bort en hardtail? [Re: konduktans] #1975633 22/06/2015 22:45
kristianhelmer Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Har denne ramma å gi bort:
http://www.specialized.com/us/en/bikes/archive/2008/stumpjumperht/stumpjumpercomp
Rammestørrelse: 19"/L

Det står på en gaffel også som er limt! i styrereøret. Tror det skal dreie seg om en manitou-gaffel med 100 mm vandring. Styre, sete og setepinne følger også med. Mulig det sitter noe 9 delt sram xo på den også.

Moderator  support