Navet på bakhjulet på min Flash 29 -12 gikk ad undas under ritt på onsdag og jeg vurderer om jeg skal kjøpe et komplett hjulsett. Men sliter med å finne sett som både er Lefty og har XX1-boss på nett.
Veier 82 kg og kjører både marathon og rundbane. Ser for meg å bruke maks 10000,- her. Hva bør jeg gå for?
Vurdere å kjøpe kun bakhjulet, så tar gjerne i mot tips her også. Bør SRAM Rise 60 XX1 vurderes, eller er det skummelt med carbonfelg når jeg kjører en del i røffe løyper?
Hjulet som ble ødelagt har et Tune Kong-nav med Crest-felg. Var på tur opp en halvbratt bakke da det smalt som f... i bakhjulet. Trodde det var bosset som røyk, men etter å ha løpt i mål, oppdaget jeg at det var flensen i navet som hadde røket. Veier som nevnt 82 kg og har begrenset med watt, så det jeg lurer litt på om dette er en reklamasjonssak? Hjulsettet ble kjøpt mot slutten av 2012 og bosset ble i fjor høst byttet til XX1 av samme butikk som det opprinnelig ble kjøpt i. Har lagt ved et par bilder som viser skaden.