|
Blodsmak Sportklubb-klubbkveld tirsdag 2. juni
|
Blodsmak Sportklubb-klubbkveld tirsdag 2. juni
28/05/2015 12:50
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
Hei! Jeg tar sjansen på å utbasunere at Blodsmak Sportsklubb (middelmådighet, perfeksjonert) inviterer til klubbkvled tirsdag 2. juni, med foredrag med Knut Knutsen, Arild-fra-Eurosport, vinsmaking, skinkesmaking og utlodding av en del ting: http://blodsmak.no/2015/04/blodsmak-sportsklubb-klubbkveld/- Vi åpner dørene og deler ut goodiebags(!) kl 18:30. Kl 19:00 braker det løs: - Vi starter med Arctic Wine Imports, som lærer oss litt om god vin, samt holder en smaking. Av vin. - Det blir smaking av av skikkelig gode skinker fra Serrano’s Bodega. - Så vil Arild Eriksen, kjent fra fjernsynet og Eurosport, ta over stafettpinnen, fortelle noen historier fra sykkelmiljøet, og introdusere kveldens hovedperson: - Knut Knudsen! Han var den første norske sykkelproffen, fikk kjeft da han vant sin første etappe i Giro d’Italia, og er blant Norges mest meritterte syklister. - Det vil også være noen leverandører tilstede denne kvelden. - Utlodding av hendige 3-pakk og 5-pakk med Blodsmak Sportsklubb-sokker. - Utlodding av Blodsmak Sportsklubb-luer fra House of Hygge. - Utdeling av årets og fjorårets DeLuxe-pakker. - Utlodding av de aller nydeligste småtterier fra Blodsmak Sportsklubbs kriker og kroker. - Meget gode innmeldingsmuligheter for alle som vil være med i Blodsmak Sportsklubb! Se medlemsfordelene. Og gjerne også medlemmenes meritter. Ta med en hundrings, så er du medlem så lenge du lever (og vel så det). Se arrangementet, og meld deg på, på Facebook: https://www.facebook.com/events/996137813744279/ (Hvis du ikke er på Facebook: Send en epost til blodsmak.sportsklubb@gmail.com og si fra at du dukker opp). Vi synes selv dette er veldig stas, og jeg håper dette kan passere som mer "informasjon" enn "reklame". Håper mange kommer!
|
|
|
Re: Blodsmak Sportklubb-klubbkveld tirsdag 2. juni
[Re: Christian]
28/05/2015 12:52
|
H.Iversen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Fader dette skulle jeg likt å vært med på altså!
|
|
|
28/05/2015 13:14
|
Naustdal
Entusiast
|
Entusiast
Med fare for å kuppe tråd: Blodsmak har tilsynelatende ganske stor geografisk spredning av sine medlemmer. Finnes det "underavdelinger" i det ganske land, f.eks i Bergen? Sånne arrangement virker veldig kjekt å delta på, men sykkelturen til Oslo er litt lang for en kveld.
Mvh. Naustdal
|
|
|
[Re: Naustdal]
28/05/2015 13:32
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
Med fare for å kuppe tråd: Blodsmak har tilsynelatende ganske stor geografisk spredning av sine medlemmer. Finnes det "underavdelinger" i det ganske land, f.eks i Bergen? Sånne arrangement virker veldig kjekt å delta på, men sykkelturen til Oslo er litt lang for en kveld. Kupp i vei! Blodsmak Sportsklubb er en Oslo-klubb, men vi har medlemmer helt oppi Finnmark og neddi på Sørlandet. Hvis noen vil gjøre noe i nærmiljøet: Gi lyd til blodsmak.sportsklubb@gmail.com, så ser vi hva vi kan få til!
|
|
|
29/05/2015 06:32
|
gare
More than words
|
More than words
Med fare for å kuppe tråd: Blodsmak har tilsynelatende ganske stor geografisk spredning av sine medlemmer. Finnes det "underavdelinger" i det ganske land, f.eks i Bergen? Sånne arrangement virker veldig kjekt å delta på, men sykkelturen til Oslo er litt lang for en kveld. Kupp i vei! Blodsmak Sportsklubb er en Oslo-klubb, men vi har medlemmer helt oppi Finnmark og neddi på Sørlandet. Hvis noen vil gjøre noe i nærmiljøet: Gi lyd til blodsmak.sportsklubb@gmail.com, så ser vi hva vi kan få til! En Oslo-klubb?? Her har jeg levd i troen på at Blodsmak var en verdensomspennende(nåja, i hvert fall nasjonal)klubb som hadde lagt hovedkvarteret sitt not usentralt i landet! Jeg er sjokkert! Nuvel, jeg registrerer at klubbkvelden går på et tidspunkt og et sted som gjør det vanskelig for meg å være med, hadde vært moro å høre på Knudsen!
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
|
|
|
29/05/2015 10:10
|
Brusdalen
Ivrig
|
Ivrig
Kupp i vei! Blodsmak Sportsklubb er en Oslo-klubb, men vi har medlemmer helt oppi Finnmark og neddi på Sørlandet. Hvis noen vil gjøre noe i nærmiljøet: Gi lyd til blodsmak.sportsklubb@gmail.com, så ser vi hva vi kan få til!
Meldte meg inn i dag  Hva er status på medlemstall og slikt pdd.? Hadde vært kjekt å ha en trøye til å sykle med (lommer på ryggen), og en til å klippe plen med, blir det mulighet til å handle dette i nettbuttiken snart?
|
|
|
30/05/2015 12:21
|
Kjesk
Ringrev
|
Ringrev
Årets DeLuxe-pakker? Når får medlemmene utlevert disse?
Det er vel ikke slik at det er medlemmene ute i provinsen som finansierer alt det dere i Oslo holder på med?
|
|
|
[Re: Kjesk]
30/05/2015 12:26
|
gare
More than words
|
More than words
Årets DeLuxe-pakker? Når får medlemmene utlevert disse?
Det er vel ikke slik at det er medlemmene ute i provinsen som finansierer alt det dere i Oslo holder på med? Eller fjorårets pakke 
|
|
|
30/05/2015 12:57
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
Blodsmak Sportsklubb er en Oslo-klubb, ja, men ingen som bor mer sentralt utelukkes, så sånn sett er vi ganske intergalaktiske. Beklager at arrangementet er veldig usentralt for en del medlemmer. Det er omtrent 500 medlemmer (450 ved siste opptelling), og siden medlemskapet gjelder så lenge man lever, er det lite å bekymre seg for med kontingenter o.l. Medlemsfordelene gjelder altså "evig": http://blodsmak.no/blodsmak-sportsklubb/medlemsfordeler/Klær og denslags: Butikken er åpen av og til, men dessverre ikke akkurat nå. Det er fordi butikken må stenge før produksjonen av klærne kan starte. Se: http://blodsmak.no/butikk/DeLuxe: Det tar tid, ja. Se http://blodsmak.no/2015/05/hvorfor-ting-tar-tid/ for litt av grunnene. Vi skulle fått nye Jerseybins i mars, men venter fortsatt. I tillegg er alle i styret middelmådige amatører. DeLuxe-pakker deles ut på klubbkvelden på tirsdag, også må vi tydeligvis sende DeLuxe-pakker for både 2014 og 2015 med Jerseybins når de kommer. Alle nye medlemmer for DeLuxe-pakke, og alle andre medlemmer for også en (litt annen) DeLuxe-pakke. Altså: Alle får!
|
|
|
30/05/2015 13:16
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
|
|
|
30/05/2015 13:20
|
gare
More than words
|
More than words
Jeg synes Blodsmak bør være en intergalatisk klubb, fortsetter dere vi å være en Oslo-klubb lover jeg et Stavanger-opprør i beste Sepp Blatter-stil der vi hiver alt som minner om Oslo og omgjør klubben til en Intergalaktisk klubb(eller en Stavangerklubb)eller ikke i det hele tatt og sier oss fornøyd med status quo(ikke bandet).
|
|
|
[Re: gare]
30/05/2015 13:52
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
Jeg synes Blodsmak bør være en intergalatisk klubb, fortsetter dere vi å være en Oslo-klubb lover jeg et Stavanger-opprør i beste Sepp Blatter-stil der vi hiver alt som minner om Oslo og omgjør klubben til en Intergalaktisk klubb(eller en Stavangerklubb)eller ikke i det hele tatt og sier oss fornøyd med status quo(ikke bandet). Det vil i så fall bety at Blodsmak Sportsklubb ikke lenger kan motta "grasrotandelen", men kanskje vil de intergalaktiske medlemskontingenen veie opp for dette.
|
|
|
30/05/2015 14:21
|
tmork
Lilloman
|
Lilloman
Jeg synes Blodsmak bør være en intergalatisk klubb, fortsetter dere vi å være en Oslo-klubb lover jeg et Stavanger-opprør i beste Sepp Blatter-stil der vi hiver alt som minner om Oslo og omgjør klubben til en Intergalaktisk klubb(eller en Stavangerklubb)eller ikke i det hele tatt og sier oss fornøyd med status quo(ikke bandet). Det vil i så fall bety at Blodsmak Sportsklubb ikke lenger kan motta "grasrotandelen", men kanskje vil de intergalaktiske medlemskontingenen veie opp for dette. Hvor mye Blodsmak SK kaffe fra Supreme Roastwork skal jeg ta med? Det er akkurat passe middelmådig at styret kommuniserer via EDB på TS-forumet.
Redigert av tmork; 30/05/2015 14:22.
Lillo-Connoisseur Terje ™ Lostjenesten - Lillomarka
|
|
|
[Re: tmork]
30/05/2015 14:57
|
Christian
OP
Uflaks
|
OP
Uflaks
Hvor mye Blodsmak SK kaffe fra Supreme Roastwork skal jeg ta med?
Det er akkurat passe middelmådig at styret kommuniserer via EDB på TS-forumet. Alt sammen!
|
|
|
31/05/2015 08:11
|
gare
More than words
|
More than words
Det er akkurat passe middelmådig at styret kommuniserer via EDB på TS-forumet. Alt sammen! FInnes det en egen Blodsmak-kaffe fra Supreme Roastwork?? Det ville vært noe å hatt  Jeg ser at det kanskje ligger noen problemer rundt å revolusjonere Blodsmak SK og gjøre den til en intergalaktisk klubb ...
|
|
|
[Re: gare]
31/05/2015 12:15
|
tmork
Lilloman
|
Lilloman
Det er akkurat passe middelmådig at styret kommuniserer via EDB på TS-forumet. Alt sammen! FInnes det en egen Blodsmak-kaffe fra Supreme Roastwork?? Det ville vært noe å hatt  Jeg ser at det kanskje ligger noen problemer rundt å revolusjonere Blodsmak SK og gjøre den til en intergalaktisk klubb ... Joar hos SR var så utrolig overhyggelig at vi har fått ti intergalaktisk-super-duper-Blodsmak SK pakker med kaffe. Intergalaktisk klubb er jo selvsagt en tanke - lyssabel i neste deluxpakke?
Lillo-Connoisseur Terje ™ Lostjenesten - Lillomarka
|
|
|
31/05/2015 13:43
|
OveR
Apartheidmotstander
|
Apartheidmotstander