Jeg syklet Master og synes det var et strålende ritt og arrangement.
Første nedoverstipartiet var veldig bra, runden nede på Åtra var vel det nærmeste man kom skikkelig stisykling, og skulle gjerne hatt mer av det.
"Master-stien" der Master og Elite skilte lag var ikke noe særlig til sti, det var mer gress, traktorvei og klopper. Det var bratt, men med 2x10 gikk det fint å sykle opp alt med unntak av ett crux hvor jeg måtte nedi med foten. Synes egentlig ikke noe om at det var forskjell på Elite og Master, for da syklet Masterryttere forbi Elite, for så å kunne henge på når Elite tok de igjen.
Skal arrangjøren ha håp om UCI/VM så må de nok legge til mye mer sti enn det som var, og spesielt den siste stien burde nok utbedres en god del.
Etter hva jeg fikk med meg så var det plassert ut vakter i alle de farlige partiene, men mulig det var Rune jeg holdt på å kjøre ned da jeg selv nesten kjørte av veien i en utforkjøring på vidda.
Det er vel uansett veldig sjeldent at en arrangør fokuserer på ulykker i rittet de har arrangert, og ulykker skjer det vel nesten i alle ritt?