Har gledet meg veldig til Nesbyen Enduro i morgen. Men har slitt litt med å være småsyk de siste to ukene. Vondt i halsen, men ikke skikkelig syk.
Har testet et par stiturer, og de har ikke hjulpet på formen. Men har heller ikke blitt vesentlig verre av det. Skal bare kjøre lørdagen uansett, siden jeg må på navnefest søndag, så blir et endagers stunt.
Hoster litt, og er sår i halsen, men almenntilstanden er grei nok. Har ikke vært sengeliggende eller å hjemme fra jobb eller noe slikt. Klart, litt mer sliten enn normalt. Spurte svigerfar forrige helg, som er lege, og han synes ikke man skal sykle hvis man har vondt i halsen. Den infeksjonen som finnes i halsen er også i resten av kroppen og leter etter svakheter... Men til gjengjeld er det slikt han alltid sier, og han er ikke idrettslege heller.
Er det uforsvarlig å delta for min fremtidige helse, eller er dette noe folk pleier å komme unna med? Noen real-life erfaringer å komme med? Om overhode mulig vil jeg helst bare ha oppmuntrende kommentarer som sier at dette går bra