Snorre, jeg er helt enig i at det er misvisende spesielt mtp sikkerhet, men også holdbarheten på sykkelen. Spesielt uten tydelig merking på videoen. Grunnen til at jeg tar opp dette er ikke på grunn av kommentarfeltet (internett er og blir internett, litt flak skal jeg alltids tåle), men når man blir tilskrevet og ledd ut personlig er det ikke kult. Dette var en "kumulativ respons". Jeg har heller ikke behov for å henge ut deg på noen måte

Og igjen, som Jacobsen påpeker; jeg syklet bare. Jeg kom med forslag, men det var aldri meningen at videoen skulle gått ut i den formen den gjorde uten at jeg fikk et ord med i spillet.
Jeg er veldig glad i sykkelsporten og Frognerseteren, og har lagt inn mang en time med graving, hakking, svette og bæsj for å holde løypene gode, og for å bygge et godt forhold til turgåere og setern som helhet; det siste jeg vil er at vi skal få mer tyn enn vi allerede får.
Alt ble gjort med en dose humor tilstede, og jeg liker ikke billige snarveier for å få noe til å virke kulere enn det er ("plassér kamera så det ser ut som om jeg hopper kjempelangt a"). Desverre forsvant denne viben et sted i produksjonsrekka, og jeg har gitt tydelig tilbakemelding til prod (som handlet i beste mening) om at dette ikke er greit, og det blir rettet snarest.