En stk Saracen Kili Flyer selges til en smart kjøper.
Kjøperen har lyst på en allround stisykkel i størrelse medium. Kjøperen er fra ca 170 til litt over 180 cm. Årsmodell er 2013, hjulstørrelse er 27,5 og vandring er 130/120mm foran og bak. Sykkelen er eid av voksen rutinert (sti)syklist som har blitt feigere med årene, og sykkelen er både pent kjørt og godt vedlikeholdt. Sykkelen er blant annet oppgradert i forhold til originalt med 1x10 drivverk, og et nytt hjulsett. I tillegg kan den leveres med heve/senkepinne med et par alternativer.
Først et bilde:
Specs:
Ramme: Saracens Kili Flyer med Fox float ctd. Demperen er nysmurt.
Gaffel: Rock Shox Revelation rlt med 130mm vandring.
Styre: Kore durox med RaceFace lock on holker. Holkene er neste nye.
Styrelager: FSA
Stem: Saracen
Hjul: Kore mega. Kliss nye, syklet 500 meter med. Nye WTB vigilante dekk i str 2.3.
Krank: FSA comet med Race Face narrow/wide 30t drev. Nye Shimano kranklager montert i fjor sommer.
Kassett: Shimano 11-36 med Hope t-rex 40t storklinge.
Bakgir: Shimano XTR shadow+ mid cage.
Girskifter: Shimano Deore tidelt.
Bremser: Shimano Deore m 180mm (nye) skiver.
Sete: Kore orginalt sete. Passer meg meget bra.
Pedaler: Følger i utgangspunktet ikke med.
Setepinne: Velg mellom en Kore fast pinne, KS shox 125mm uten fjærnbetjening(som på bildene) eller en Rock Shox Reverb stealth med 150mm vandring. Reverbpinnen har vært på service hos Sram og leveres nyservet i tillegg til at det følger med et komplett servicesett for full service.
Bilder:
Drivverk!
Gaffel: Lett å finne rett sag!
Fox bakdemper!
Detaljer drivverk!
Pris:
15000 med Reverb-pinne.
14000 med KS-pinne.
13000 med fast pinne.
Sykkelen kan testes sammen med meg på Oppsal i Oslo.
Hvis du har kommentarer eller spørsmål så send meg enten en pm eller e-post til ove.rekstadalfakrøllgmail.com. Du kan også ringe meg på nittininullnullfemtitoseksti, men jobber som lærer og er ikke alltid tilgjengelig på telefon.
mvh OveR