Jeg ville sett på om det er muligheter til å få både kardio og styrkeapparater.
Og jeg ville heller valgt en romaskin framfor en enslig spinningsykkel. Det er møkkakjedelig å sitte på en spinningsykkel alene, da ville jeg heller valgt en ergometersykkel av bra kvalitet.
Jeg utstyrte et treningsrom på jobb for litt siden, og kjøpte endel mer utstyr enn det du har skissert, men føler vi har fått et veldig fint og komplett tilbud for det meste av trening uten at det tar altfor mye gulvplass. Vi benyttet oss av Beach Mountain som leverandør, og fikk dem blant annet til å komme på en befaring der de så på størrelse på rommet og kravene våre, og kom med noen anbefalinger på utstyr og modeller utfra dette. Vi kjøpte en kurant spinningsykkel, men jeg har allerede konkludert med at jeg ikke orker å bruke denne i særlig grad sammenligna med romaskinene og møllene.
Slynger er gull, i tillegg kjøpte vi inn manualer av bra kvalitet, et power cage, stang/skiver og en benk for press-type øvelser, samt en kabel-maskin som lar deg gjøre en rekke ulike øvelser uten frivekter, som kan være litt skremmende for endel nybegynnere. I tillegg kjøpte vi noe tilbehør som baller, matter, lette pump-type vekter og et par ribbevegger.
Av kardioutstyr starta vi med romaskiner og en spinningsykkel, og kjøpte i ettertid til et par tredemøller av denne typen som vi fikk forhandlet en grei pris på, men de vil nok komme over 20k uansett.
http://fitness.beach-mountain.no/Forside...CT7-p0000062763Sportmaster som er nevnt tidligere, tror jeg er et bra alternativ som koster litt mindre. Vi har over 1000 potensielle brukere, så valgte å gå for det vi ble fortalt var bra kvalitet, i tillegg til at det var greit å handle alt fra samme leverandør.
Her er sånn ca hva vi endte opp med (pluss slynger som ikke er synlige her).