Hei alle sammen!
Som ny i dh-verdenen så søker jeg trillekompiser! Etter noen turer i åre sist sommer så ble jeg helfrelst. Jeg har en fortid som alpinist, så fart og adrenalin var noe jeg kjente igjen umiddelbart. Så jeg brukte vinteren på å tenke.... jeg har en 43 år gammel kropp som bærer fullstendig preg av å ha tilbragt de siste 15 år mest på kontor og i soffa. Med andre ord så kjennes det ut som om jeg har ett O2 opptak som er på minussiden.
Så jeg kjøpte meg en sykkel, og tenkte å få god trim med å skubbe den opp bakkene, for deretter en bonus i form av adrenalin på tur ned. Jeg bor i Hegra, rett øst for Stjørdal, og i åsene rett utenfor stuedøra her så er det masse traktorstier og turstier av varierende hellningsgrad. Utgengspunktet mitt er å få til minst to-tre skikkelige turer i uka.
Jeg har to sønner som er like interessert som meg, men de har ofte ikke tid, og er ett hav foran meg i form, så det å.dra på gammer'n opp bakkene blir vel litt kjedelig, vil jeg tro.
Spørsmålet er vel egentlig om det er noen i nærheten som har samme interesse og ikke ser mørkt på å dra rundt med en ungdommelig bestefar som meg? Kanskje vi kan utveksle steder og stier?
-Runar