Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hvilken endurance racer?

Hvilken endurance racer? #1938234 24/03/2015 10:12
S
SoneX Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
S
skal kjøpe en komfortabel racer . er litt dårlig med forhandlere på slikt på Sørlandet så må kjøpe vi nett og får dermed ikke prøvd de forskjellige slik jeg skulle ønsket, står egentlig mellom følgende tre sykler, om ikke noen kommer med noen andre kjempe forslag.

specialized Roubaix
cannondale synapse
canyon endurance

innspill på hvorfor den ene eller andre mottas med takk, eller er disse så like at det er smak som avgjør?

Re: Hvilken endurance racer? [Re: SoneX] #1938248 24/03/2015 10:36
ganskefort Offline
Ringrev
Ringrev
Søk rundt på nett, rett og slett? Til slutt vil du sikkert bli super-forvirret, men sånn er det med sykkelsjekking...

Jeg har bestilt Canyon Endurace. Den har jeg selvsagt ikke fått prøvd, men har Canyon fra før med veldig lik geometri, så jeg brukte det som utgangspunkt. En hovedgrunn er prisen selvsagt, man får myyye for pengene.

Nedsiden er noe lang leveringstid på en del av modellene og at du ikke får et direkte service-forhold til en LBS. (jeg har forholdt meg til det ved å lære meg mer gr.leggende mekking selv)

Jeg har ellers syklet både Roubaix og Synapse, men kun en gang på hver.

Skulle jeg valgt mellom de to utfra de turene: Synapse! (men, det var den nyeste versjonen i fjor, mens Roubaix kanskje var noe eldre).

PS: Bli medlem i Anton-klubben til Anton Sport. De har et veldig godt tilbud på Synapse nå: https://antonsport.no/kategorier/sykkel/...19/blue-54-3378

Lykke til uansett!

Espen - sporadisk seriøs, konstant slækk og fortsatt felgbremser på landeveien...

Bianchi Infinito CV
Votec VRX Pro
Re: Hvilken endurance racer? [Re: SoneX] #1938292 24/03/2015 12:02
S
SoneX Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
S
har søkt mye på nettet og siden her, men er mest slike innlegg som jeg har synapse og er veldig fornøyd,de er ikke så veldig verdifulle med tanke på at mange av disse som skriver det aldri har prøvd noe annet.

er ingen lbs her som har disse syklene så blir uansett "fjern salg"

er medlem i anton klubben så har sett det tilbudet, frister veldig ICON_SMILE

Re: Hvilken endurance racer? [Re: SoneX] #1938362 24/03/2015 14:17
Frank H Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg har kjøpt en Synapse og her VELDIG fornøyd. Kvikk og fin, og samtidig behagelig. De andre har jeg ikke prøvd.

Re: Hvilken endurance racer? [Re: SoneX] #1938404 24/03/2015 16:21
0
060587 Offline
Fersking
Fersking
0
Sykkelsport i Arendal forhandler specialized, er mulig at de har noe snadder på lager.
Sykkelproffen og/eller kristiansand sykkelsenter forhandler cannondale, så det kan være verdt et besøk, kanskje du slipper å kjøpe på nett ICON_SMILE

Mvh Kristian

Moderator  support, Valentino